Unilever: Μείωση 30% στα κόστη production

Η Unilever, η οποία έχει κάνει αρκετά βήματα για να καταπολεμήσει την αυξανόμενη πίεση στο πεδίο των καταναλωτικών προϊόντων, ανακοίνωσε την εξοικονόμηση 30% στα κόστη production, έπειτα από τη συγκέντρωση μεγαλύτερου μέρους της διαφημιστικής δουλειάς in-house και τη μείωση των ρόλων των εξωτερικών συνεργασιών.
"Στο marketing δημιουργούμε περισσότερο περιεχόμενο in-house, ενώ επιτρέπουμε στα υπάρχοντα περιουσιακά μας στοιχεία να εξελιχθούν περισσότερο. Τα 17 U-Studios που διαθέτουμε σε 12 χώρες δημιουργούν content για τις brand ομάδες ταχύτερα και κατά 30% φθηνότερα σε σύγκριση με τις εξωτερικές εταιρείες" ανέφερε η σχετική οικονομική έκθεση της εταιρείας για το 2017.
Η Unilever αποκάλυψε την in-house content μονάδα U-Studios το 2016, υποστηρίζοντας πως θα τη χρησιμοποιούσε για να βρει νέους τρόπους σύνδεσης με καταναλωτές αρέσκονται στο digital, ενώ ταυτόχρονα ήταν αντίθετη στην ανάπτυξη του ad-blocking software. Δεν έχει γίνει ξεκάθαρο μέχρι στιγμής ποια είναι τα καθήκοντα εκείνα που τα U-Studios αφαίρεσαν από τις εξωτερικές συνεργάτιδες της Unilever ή ο ακριβής τρόπος που η εταιρεία θα τα αξιοποιήσει.
Σημειώνεται πως κατά τη διάρκεια της περσινής χρονιάς, ο FMCG κολοσσός είχε αποκαλύψει την εφαρμογή ενός πλάνου περιορισμού του κόστους, μετακινώντας από το ρόστερ τις μισές δημιουργικές εταιρείες και το 40% των συμβουλευτικών.
"Στο marketing δημιουργούμε περισσότερο περιεχόμενο in-house, ενώ επιτρέπουμε στα υπάρχοντα περιουσιακά μας στοιχεία να εξελιχθούν περισσότερο. Τα 17 U-Studios που διαθέτουμε σε 12 χώρες δημιουργούν content για τις brand ομάδες ταχύτερα και κατά 30% φθηνότερα σε σύγκριση με τις εξωτερικές εταιρείες" ανέφερε η σχετική οικονομική έκθεση της εταιρείας για το 2017.
Η Unilever αποκάλυψε την in-house content μονάδα U-Studios το 2016, υποστηρίζοντας πως θα τη χρησιμοποιούσε για να βρει νέους τρόπους σύνδεσης με καταναλωτές αρέσκονται στο digital, ενώ ταυτόχρονα ήταν αντίθετη στην ανάπτυξη του ad-blocking software. Δεν έχει γίνει ξεκάθαρο μέχρι στιγμής ποια είναι τα καθήκοντα εκείνα που τα U-Studios αφαίρεσαν από τις εξωτερικές συνεργάτιδες της Unilever ή ο ακριβής τρόπος που η εταιρεία θα τα αξιοποιήσει.
Σημειώνεται πως κατά τη διάρκεια της περσινής χρονιάς, ο FMCG κολοσσός είχε αποκαλύψει την εφαρμογή ενός πλάνου περιορισμού του κόστους, μετακινώντας από το ρόστερ τις μισές δημιουργικές εταιρείες και το 40% των συμβουλευτικών.