To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Unilever: Αυξάνει κατά 10% τις επενδύσεις σε μάρκετινγκ - Σχεδόν στα 9,42 δισ. ευρώ

Unilever: Αυξάνει κατά 10% τις επενδύσεις σε μάρκετινγκ - Σχεδόν στα 9,42 δισ. ευρώ
Η Unilever αύξησε τις επενδύσεις μάρκετινγκ κατά 10% σχεδόν στα 9,42 δισεκατομμύρια ευρώ. Η εταιρεία ανέφερε ότι οι επενδύσεις μάρκετινγκ αντιπροσωπεύουν τώρα το 15,5% του παγκόσμιου τζίρου, ο οποίος αυξήθηκε κατά 1,9%. Οι πωλήσεις της Unilever αυξήθηκαν κατά 4,2%, με αποτέλεσμα την αύξηση του όγκου κατά 2,9% και την άνοδο της τιμής κατά 1,3%.

Οι δυνατές μάρκες της Unilever συνεισέφεραν περισσότερα από τα τρία τέταρτα του τζίρου, με τις πωλήσεις να αυξάνονται κατά 5,3%. Το τμήμα Beauty & Wellbeing του ομίλου αύξησε τις πωλήσεις κατά 6,5%, το Personal Care κατά 5,2%. Το Home Care αύξησε τις πωλήσεις κατά 2,9% και η επιχείρηση του Φαγητού 2,6%. Το παγωτό ανέβασε τις πωλήσεις κατά 3,7%. Ο διευθύνων σύμβουλος της Unilever, Hein Schumacher, δήλωσε ότι ο όμιλος είχε αναφέρει έσοδα υψηλότερα από τα προ Covid-19 για όλα τα τμήματά του, εκτός από το παγωτό. «Αυξήσαμε τις επενδύσεις επωνυμίας και μάρκετινγκ κατά 120 μονάδες βάσης στο 15,5 % του κύκλου εργασιών, μια αύξηση 900 εκατ. ευρώ», πρόσθεσε επισημαίνοντας ότι «όλες οι πρόσθετες επενδύσεις συγκεντρώθηκαν στις 30 κορυφαίες μάρκες μας πίσω από ένα πολύ πιο εστιασμένο πρόγραμμα καινοτομίας».
TAGS: Unilever