Unilever: Αυξάνει κατά 10% τις επενδύσεις σε μάρκετινγκ - Σχεδόν στα 9,42 δισ. ευρώ

Η Unilever αύξησε τις επενδύσεις μάρκετινγκ κατά 10% σχεδόν στα 9,42
δισεκατομμύρια ευρώ. Η εταιρεία ανέφερε ότι οι επενδύσεις μάρκετινγκ
αντιπροσωπεύουν τώρα το 15,5% του παγκόσμιου τζίρου, ο οποίος αυξήθηκε κατά 1,9%. Οι πωλήσεις της Unilever αυξήθηκαν κατά 4,2%, με αποτέλεσμα την αύξηση του όγκου κατά 2,9% και την άνοδο της τιμής κατά
1,3%.
Οι δυνατές μάρκες της Unilever συνεισέφεραν περισσότερα από τα τρία τέταρτα του τζίρου, με τις πωλήσεις να αυξάνονται κατά 5,3%. Το τμήμα Beauty & Wellbeing του ομίλου αύξησε τις πωλήσεις κατά 6,5%, το Personal Care κατά 5,2%. Το Home Care αύξησε τις πωλήσεις κατά 2,9% και η επιχείρηση του Φαγητού 2,6%. Το παγωτό ανέβασε τις πωλήσεις κατά 3,7%. Ο διευθύνων σύμβουλος της Unilever, Hein Schumacher, δήλωσε ότι ο όμιλος είχε αναφέρει έσοδα υψηλότερα από τα προ Covid-19 για όλα τα τμήματά του, εκτός από το παγωτό. «Αυξήσαμε τις επενδύσεις επωνυμίας και μάρκετινγκ κατά 120 μονάδες βάσης στο 15,5 % του κύκλου εργασιών, μια αύξηση 900 εκατ. ευρώ», πρόσθεσε επισημαίνοντας ότι «όλες οι πρόσθετες επενδύσεις συγκεντρώθηκαν στις 30 κορυφαίες μάρκες μας πίσω από ένα πολύ πιο εστιασμένο πρόγραμμα καινοτομίας».
Οι δυνατές μάρκες της Unilever συνεισέφεραν περισσότερα από τα τρία τέταρτα του τζίρου, με τις πωλήσεις να αυξάνονται κατά 5,3%. Το τμήμα Beauty & Wellbeing του ομίλου αύξησε τις πωλήσεις κατά 6,5%, το Personal Care κατά 5,2%. Το Home Care αύξησε τις πωλήσεις κατά 2,9% και η επιχείρηση του Φαγητού 2,6%. Το παγωτό ανέβασε τις πωλήσεις κατά 3,7%. Ο διευθύνων σύμβουλος της Unilever, Hein Schumacher, δήλωσε ότι ο όμιλος είχε αναφέρει έσοδα υψηλότερα από τα προ Covid-19 για όλα τα τμήματά του, εκτός από το παγωτό. «Αυξήσαμε τις επενδύσεις επωνυμίας και μάρκετινγκ κατά 120 μονάδες βάσης στο 15,5 % του κύκλου εργασιών, μια αύξηση 900 εκατ. ευρώ», πρόσθεσε επισημαίνοντας ότι «όλες οι πρόσθετες επενδύσεις συγκεντρώθηκαν στις 30 κορυφαίες μάρκες μας πίσω από ένα πολύ πιο εστιασμένο πρόγραμμα καινοτομίας».