Ubisoft: Προχωρά σε review για τα media
Η εταιρεία gaming προϊόντων
και εμπειρίας Ubisoft ξεκίνησε ανασκόπηση του παγκόσμιου λογαριασμού για το media
planning and buying. H Group
M είναι ο κάτοχος του λογαριασμού, η οποία φαίνεται να οδηγείται εκτός της Wavemaker στο
Ηνωμένο Βασίλειο.
Η εταιρεία gaming παιχνιδιών διόρισε την Group M στα τέλη του 2015, μόλις τέσσερις μήνες αφού είχε επιλέξει τη Havas Media. Η Ubisoft Entertainment SA (πρώην: Ubi Soft Entertainment Software) είναι γαλλική εταιρεία που λανσάρει βιντεοπαιχνίδια, με έδρα της το Ρεν της Γαλλίας. Είναι περισσότερο γνωστή για την κυκλοφορία πετυχημένων franchises όπως το Assassin's Creed, το Far Cry, το Just Dance, το Prince of Persia και το Rayman.
Είναι η τέταρτη μεγαλύτερη εταιρεία κυκλοφορίας βιντεοπαιχνιδιών σε Αμερική και Ευρώπη, βάσει εσόδων. Η Ubisoft μπορεί σήμερα να έχει 21.000 εργαζομένους σε γραφεία και studios σε όλο τον κόσμο, αλλά η ιστορία της ξεκίνησε με πέντε αδέρφια της οικογένειας Guillemot, που είδαν μια ευκαιρία στην αναπτυσσόμενη επιχείρηση ανάπτυξης λογισμικού και ίδρυσαν την Ubisoft το 1986, για να δημιουργήσουν και να διανείμουν βιντεοπαιχνίδια σε όλο τον κόσμο.
Ξεκινώντας από τις πρώτες εκδόσεις της, όπως το Zombi για τον οικιακό υπολογιστή, μέχρι το επιτυχημένο platformer της δεκαετίας του '90, το πρώιμο δημιουργικό πνεύμα της Ubisoft άνοιξε το δρόμο για το μέλλον της.
Η εταιρεία gaming παιχνιδιών διόρισε την Group M στα τέλη του 2015, μόλις τέσσερις μήνες αφού είχε επιλέξει τη Havas Media. Η Ubisoft Entertainment SA (πρώην: Ubi Soft Entertainment Software) είναι γαλλική εταιρεία που λανσάρει βιντεοπαιχνίδια, με έδρα της το Ρεν της Γαλλίας. Είναι περισσότερο γνωστή για την κυκλοφορία πετυχημένων franchises όπως το Assassin's Creed, το Far Cry, το Just Dance, το Prince of Persia και το Rayman.
Είναι η τέταρτη μεγαλύτερη εταιρεία κυκλοφορίας βιντεοπαιχνιδιών σε Αμερική και Ευρώπη, βάσει εσόδων. Η Ubisoft μπορεί σήμερα να έχει 21.000 εργαζομένους σε γραφεία και studios σε όλο τον κόσμο, αλλά η ιστορία της ξεκίνησε με πέντε αδέρφια της οικογένειας Guillemot, που είδαν μια ευκαιρία στην αναπτυσσόμενη επιχείρηση ανάπτυξης λογισμικού και ίδρυσαν την Ubisoft το 1986, για να δημιουργήσουν και να διανείμουν βιντεοπαιχνίδια σε όλο τον κόσμο.
Ξεκινώντας από τις πρώτες εκδόσεις της, όπως το Zombi για τον οικιακό υπολογιστή, μέχρι το επιτυχημένο platformer της δεκαετίας του '90, το πρώιμο δημιουργικό πνεύμα της Ubisoft άνοιξε το δρόμο για το μέλλον της.