Uber: Στην MediaCom ο παγκόσμιος λογαριασμός media

H Uber ανέθεσε το σύνολο του παγκόσμιου λογαριασμού της media buying και planning στην MediaCom της GroupM
Πρόκειται για την κατάληξη σχετικής επίσης διαδικασίας αναθεώρησης και με αυτή την ανάθεση η Uber ενοποιεί τον λογαριασμό σε ένα και μόνο δίκτυο, επεκτείνοντας την συνεργασία, που ήδη διατηρούσε με την MediaCom.
Από την 1η Ιανουαρίου 2021, η MediaCom θα έχει την ευθύνη για τον λογαριασμό σε
digital και offline mediaσε όλες τις ενεργές αγορές. Η Ilana Abrahams-Nolte chief transformation officer της MediaCom U.S και η Latha Sundaram MediaCom group business lead, executive director θα τεθούν επικεφαλής του λογαριασμού.
Μέχρι σήμερα, η MediaCom χειριζόταν τα media της Uber σε Αυστραλία και ΗΠΑ. Στις υπόλοιπες αγορές, η Uber συνεργαζόταν με αρκετά άλλα media agencies, συμπεριλαμβανομένων των OMD σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική και Initiative σε Λατινική Αμερική.
Σύμφωνα με την COMvergence, η Uber επενδύει περίπου 190 εκατ. δολάρια σε μετρήσιμα media παγκοσμίως κάθε χρόνο.
Πρόκειται για την κατάληξη σχετικής επίσης διαδικασίας αναθεώρησης και με αυτή την ανάθεση η Uber ενοποιεί τον λογαριασμό σε ένα και μόνο δίκτυο, επεκτείνοντας την συνεργασία, που ήδη διατηρούσε με την MediaCom.
Από την 1η Ιανουαρίου 2021, η MediaCom θα έχει την ευθύνη για τον λογαριασμό σε
digital και offline mediaσε όλες τις ενεργές αγορές. Η Ilana Abrahams-Nolte chief transformation officer της MediaCom U.S και η Latha Sundaram MediaCom group business lead, executive director θα τεθούν επικεφαλής του λογαριασμού.
Μέχρι σήμερα, η MediaCom χειριζόταν τα media της Uber σε Αυστραλία και ΗΠΑ. Στις υπόλοιπες αγορές, η Uber συνεργαζόταν με αρκετά άλλα media agencies, συμπεριλαμβανομένων των OMD σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική και Initiative σε Λατινική Αμερική.
Σύμφωνα με την COMvergence, η Uber επενδύει περίπου 190 εκατ. δολάρια σε μετρήσιμα media παγκοσμίως κάθε χρόνο.