Twitter: Έρευνα για πιο στοχευμένη διαφήμιση
To Twitter έχει εντοπίσει 75 «ακμάζουσες» κοινότητες, σε μια προσπάθεια να προσελκύσει διαφημιστές που αναζητούν ευκαιρίες στόχευσης στο κοινό.
Για πρώτη φορά, το Twitter χρησιμοποίησε μια εταιρεία ανάλυσης δεδομένων, για να εντοπίσει υποομάδες σε ευρύτερα επίπεδα ενδιαφέροντοςγια τα οποία «τουιτάρουν» οι χρήστες. Οι 75 κοινότητες ομαδοποιούνται από 10 ευρύτερες κατηγορίες, αλλά χωρίζονται και σε μικρότερες υποομάδες
Για πρώτη φορά, το Twitter χρησιμοποίησε μια εταιρεία ανάλυσης δεδομένων, για να εντοπίσει υποομάδες σε ευρύτερα επίπεδα ενδιαφέροντοςγια τα οποία «τουιτάρουν» οι χρήστες. Οι 75 κοινότητες ομαδοποιούνται από 10 ευρύτερες κατηγορίες, αλλά χωρίζονται και σε μικρότερες υποομάδες