Το Top-10 του διαγωνισμού της TED
Το Top-10 του διαγωνισμού της TEDΤους νικητές του παρθενικού διαγωνισμού “Ads Worth Spreading”, ανακοίνωσε η TED. Τη μερίδα του λέοντος συγκέντρωσε η Wieden + Kennedy, που μετράει 3 videos στο Top 10, αυτά των Chrysler, Nike και Nokia, ενώ ο έφορος της TED, Chris Anderson, σε τοποθέτησή του σχετικά με την επιλογή των κορυφαίων spots, τόνισε μεταξύ άλλων: «Επιδιώκουμε να αντιστρέψουμε την τάση που θέλει τις διαφημίσεις να επιβάλλονται στους χρήστες. Θέλουμε η διαφήμιση να είναι τόσο καλή, ώστε ο χρήστης να την επιλέγει και να τη μοιράζεται. Για εμάς, το κλειδί είναι να «τρέχουν» οι διαφημίσεις χωρίς παρεμβολές και να διαρκούν περισσότερο από τα καθιερωμένα 30 δευτερόλεπτα, ώστε να μπορούν να αφηγηθούν μια ιστορία, να μοιραστούν μια ιδέα. Οι νικήτριες διαφημίσεις του διαγωνισμού, συγκεντρώνουν αυτά τα στοιχεία».
TOP-10
Batelco, "Infinity"
FP7/DXB, Bahrain
Chrysler, "Born of Fire"
Wieden + Kennedy
Dulux, "Dulux Walls"
Euro RSCG London
Hornbach and HEIMAT Berlin, "Infinite House"
@radical.media
Intel, "The Chase"
Venables Bell & Partners
Nike Foundation, "Girl Effect, The Clock is Ticking"
Wieden + Kennedy
Nokia, "The World\'s Smallest Stop-Motion Character Animation"
Wieden + Kennedy
Savory Institute, "Changing Our Future"
Foresight Multimedia
Target, "Kaleidoscopic Fashion Spectacular"
Mother New York and Legs Media
The Topsy Foundation, "Selinah"
Ogilvy Johannesburg