Το Spotify λανσάρει το Ad Analytics

Το Spotify λανσάρει το Ad
Analytics, μια δωρεάν «λύση» που
βοηθά τους διαφημιζόμενους και
τις εταιρείες να μετρήσουν τον
αντίκτυπο των digital audio επενδύσεών τους. Ο Per Sandell, αντιπρόεδρος προϊόντων του Spotify,
ανέφερε ότι καθώς περισσότεροι
marketers αξιοποιούν το μέσο
στις στρατηγικές
marketing τους,
είναι επιτακτική
ανάγκη το Spotify να προσφέρει
ανώτερες λύσεις μέτρησης, ώστε
να γνωρίζουν πώς οι καμπάνιες
τους έχουν πραγματικό αντίκτυπο για τις επιχειρήσεις τους.
«Με το λανσάρισμα του Spotify Ad Analytics, διευκολύνουμε τους πελάτες μας να έχουν πρόσβαση σε πιο ολοκληρωμένες λύσεις μέτρησης, για να ξεκλειδώσουν μεγαλύτερο αντίκτυπο παγκοσμίως», δήλωσε ο Sandell, προσθέτοντας: «Η εισαγωγή αυτής της νέας υπηρεσίας είναι ένα κρίσιμο βήμα για να αποδείξετε ότι το Spotify δεν είναι μόνο ένας προορισμός για να ευθυγραμμίσετε το brand με τη σύγχρονη κουλτούρα, αλλά είναι επίσης ένα μέρος για να επιτύχετε τους στόχους στο marketing και τα επιχειρηματικά σας αποτελέσματα».
«Με το λανσάρισμα του Spotify Ad Analytics, διευκολύνουμε τους πελάτες μας να έχουν πρόσβαση σε πιο ολοκληρωμένες λύσεις μέτρησης, για να ξεκλειδώσουν μεγαλύτερο αντίκτυπο παγκοσμίως», δήλωσε ο Sandell, προσθέτοντας: «Η εισαγωγή αυτής της νέας υπηρεσίας είναι ένα κρίσιμο βήμα για να αποδείξετε ότι το Spotify δεν είναι μόνο ένας προορισμός για να ευθυγραμμίσετε το brand με τη σύγχρονη κουλτούρα, αλλά είναι επίσης ένα μέρος για να επιτύχετε τους στόχους στο marketing και τα επιχειρηματικά σας αποτελέσματα».