Το χαμηλό κόστος κίνητρο για τις in house εκτελέσεις

Η World Federation of
Advertisers, με αφορμή τις πιέσεις
που δέχεται ο κλάδος της διαφήμισης από τη μεταφορά in-house των
διαφημιστικών λειτουργιών των επιχειρήσεων, πραγματοποίησε έρευνα για τη χαρτογράφηση της νέας
αυτής τάσης σε
100 στελέχη από
70 επιχειρήσεις.
Όπως προκύπτει από τα ευρήματά της, ο μόνος λόγος που επιλέγουν κάποιες φορές οι επιχειρήσεις να μεταφέρουν in house τις παραπάνω λειτουργίες, είναι το χαμηλό κόστος και η ταχύτητα. Στον αντίποδα βρίσκονται το media planning, η στρατηγική και η έρευνα, με το 50% των ερωτηθέντων να απαντά ότι θα πρέπει να ανατίθενται σε εξωτερικούς συνεργάτες.
Επιπλέον, τα διαφημιστικά agencies είναι αυτά που ωφελούνται από τις αυξημένες δαπάνες στο media buying, ένας τομέας όπου, μέσα στους επόμενους 12 μήνες, το 45% των ερωτηθέντων αναμένει να διοχετεύονται μεγαλύτερα ποσά από τις εταιρείες.
Ταυτόχρονα, το 30% διαβεβαίωσαν ότι η αποτελεσματικότητα του content marketing αυξήθηκε σημαντικά τα τελευταία πέντε χρόνια, παρά το γεγονός ότι αυτό το ποσοστό υποχώρησε στο 8% για όσους προωθούν σε νέες αγορές ή νέα προϊόντα.
Αξίζει να σημειωθεί ότι τους τελευταίους μήνες αρκετές επιχειρήσεις όπως η Nestlé και η Pepsico, μετέφεραν in-house τις διαφημιστικές τους λειτουργίες.
Όπως προκύπτει από τα ευρήματά της, ο μόνος λόγος που επιλέγουν κάποιες φορές οι επιχειρήσεις να μεταφέρουν in house τις παραπάνω λειτουργίες, είναι το χαμηλό κόστος και η ταχύτητα. Στον αντίποδα βρίσκονται το media planning, η στρατηγική και η έρευνα, με το 50% των ερωτηθέντων να απαντά ότι θα πρέπει να ανατίθενται σε εξωτερικούς συνεργάτες.
Επιπλέον, τα διαφημιστικά agencies είναι αυτά που ωφελούνται από τις αυξημένες δαπάνες στο media buying, ένας τομέας όπου, μέσα στους επόμενους 12 μήνες, το 45% των ερωτηθέντων αναμένει να διοχετεύονται μεγαλύτερα ποσά από τις εταιρείες.
Ταυτόχρονα, το 30% διαβεβαίωσαν ότι η αποτελεσματικότητα του content marketing αυξήθηκε σημαντικά τα τελευταία πέντε χρόνια, παρά το γεγονός ότι αυτό το ποσοστό υποχώρησε στο 8% για όσους προωθούν σε νέες αγορές ή νέα προϊόντα.
Αξίζει να σημειωθεί ότι τους τελευταίους μήνες αρκετές επιχειρήσεις όπως η Nestlé και η Pepsico, μετέφεραν in-house τις διαφημιστικές τους λειτουργίες.