Τα Cannes Lions στον αγώνα κατά των στερεοτύπων

Μια σειρά κανόνων που έχουν στόχο την καταπολέμηση των στερεοτύπων εισάγουν από φέτος τα
Cannes Lions.
Σύμφωνα με τις νέες κατευθυντήριες γραμμές του διαγωνισμού, οι κριτές των βραβείων θα πρέπει πλέον να προχωρούν στην αξιολόγηση των διαφημίσεων, λαμβάνοντας υπόψη αν προωθούν βαθιά ριζωμένα στερεότυπα για το φύλο, την ηλικία, τη φυλή, την εθνικότητα, τις σωματικές αναπηρίες κ.ά.
Η απόφαση αυτή έρχεται ως συνέχεια της συνεργασίας των Cannes Lions με την Unstereotype Alliance, μια πρωτοβουλία του UN Women, του φορέα των Ηνωμένων Εθνών που προωθεί την ισότητα των γυναικών και στηρίζεται από μεγάλες εταιρείες όπως η Unilever, η P&G κ.ά., στοχεύοντας στην κατάργηση των στερεοτύπων.
Σύμφωνα με τις νέες κατευθυντήριες γραμμές του διαγωνισμού, οι κριτές των βραβείων θα πρέπει πλέον να προχωρούν στην αξιολόγηση των διαφημίσεων, λαμβάνοντας υπόψη αν προωθούν βαθιά ριζωμένα στερεότυπα για το φύλο, την ηλικία, τη φυλή, την εθνικότητα, τις σωματικές αναπηρίες κ.ά.
Η απόφαση αυτή έρχεται ως συνέχεια της συνεργασίας των Cannes Lions με την Unstereotype Alliance, μια πρωτοβουλία του UN Women, του φορέα των Ηνωμένων Εθνών που προωθεί την ισότητα των γυναικών και στηρίζεται από μεγάλες εταιρείες όπως η Unilever, η P&G κ.ά., στοχεύοντας στην κατάργηση των στερεοτύπων.