Συνεργασία της VivaKi με τη nugg.ad
Συνεργασία της VivaKi με τη nugg.adΗ συγκεκριμένη μέθοδος έχει σαν στόχο να μεγιστοποιήσει την επαφή του κοινού με την εκάστοτε καμπάνια. Η VivaKi, σε αντίθεση με άλλους παίκτες της αγοράς, βασίζεται στην προσέγγιση απλής πηγής.
Έτσι, για να καθορίσει ποιος έρχεται σε επαφή με μια συγκεκριμένη τηλεοπτική καμπάνια και για να εγκαθιδρύσει την online συμπεριφορά του target group, επενδύει στην πηγή πληροφοριών της GfK με τίτλο The Media Efficiency Panel (MEP).
Στη συνέχεια, τα target groups που αναγνωρίζονται από την παραπάνω πηγή, αναλύονται από τη nugg.ad με βάση την online χρήση και κατευθύνονται στις κατάλληλες online καμπάνιες.
«Η αποκλειστική μας συνεργασία με τη nugg.ad, σε συνδυασμό με τις πληροφορίες από τη MEP, επιτρέπουν τη μεγιστοποίηση της προσέγγισης σε καμπάνιες με μετακινούμενες εικόνες. Σε συγκεκριμένες περιπτώσεις, ιδιαίτερα σε νεανικά target groups, που η τηλεόραση από μόνη της δεν αρκεί για να δημιουργηθεί η κατάλληλη επαφή, βασιζόμαστε επιπρόσθετα στις online πλατφόρμες» δήλωσε σχετικά ο Chief Technology Officer της VivaKi, Dr. Alfred Heidekum.