Συνεργασία Roku και Nielsen
Η Nielsen και η Roku υπέγραψαν συμφωνία για να ενεργοποιήσουν τη
μέτρηση του κοινού σε τέσσερις οθόνες για πρώτη φορά, σε μια κίνηση
που βοηθά τη Nielsen να αντιμετωπίσει τη δυσκολία παρακολούθησης
των συνδεδεμένων συσκευών των χρηστών. Βάσει της συμφωνίας,
οι επαγγελματίες του marketing που προβάλλουν διαφημίσεις μέσω
της Roku μπορούν να καταργήσουν την προσέγγιση χρηστών της καμπάνιας ή να διαχωρίσουν τους χρήστες σε παραδοσιακή τηλεόραση,
συνδεδεμένη τηλεόραση, επιτραπέζιο υπολογιστή και κινητό.
Με αυτό τον τρόπο οι διαφημιστές θα μπορούν να μετρούν τη συχνότητα σε τέσσερις οθόνες στο σπίτι. Η SVP της Nielsen, Kim Gilberti δήλωσε σχετικά : «Οι έμποροι μπορούν τώρα να αξιολογήσουν καλύτερα την προσέγγιση χρηστών και τη συχνότητα του αποθέματος CTV σε συνδυασμό με με συγκρίσιμο και ολοκληρωμένο τρόπο και οι διαφημιστές μπορούν να μειώσουν τη σπατάλη και να διασφαλίσουν ότι οι σχετικές διαφημίσεις προβάλλονται σωστά στο κοινό σε όλες τις συσκευές».
Η Nielsen εξακολουθεί να είναι ηγέτης στη μέτρηση της τηλεόρασης στις ΗΠΑ, αλλά αντιμετωπίζει προκλήσεις, επειδή η διαφημιστική βιομηχανία χάνει την πίστη της στα δεδομένα, τα οποία χρησιμοποιούνται για τον καθορισμό των τιμών των διαφημίσεων, καθώς περισσότεροι θεατές μετακινούνται σε υπηρεσίες ροής.
Το σύστημα μέτρησης της Nielsen εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την τηλεόραση, περιορίζοντας την ικανότητα των διαφημιζόμενων να προσδιορίζουν ποιος βλέπει τις διαφημίσεις τους ή πόσες φορές προσεγγίζει το ίδιο άτομο σε διαφορετικές συσκευές.
Με αυτό τον τρόπο οι διαφημιστές θα μπορούν να μετρούν τη συχνότητα σε τέσσερις οθόνες στο σπίτι. Η SVP της Nielsen, Kim Gilberti δήλωσε σχετικά : «Οι έμποροι μπορούν τώρα να αξιολογήσουν καλύτερα την προσέγγιση χρηστών και τη συχνότητα του αποθέματος CTV σε συνδυασμό με με συγκρίσιμο και ολοκληρωμένο τρόπο και οι διαφημιστές μπορούν να μειώσουν τη σπατάλη και να διασφαλίσουν ότι οι σχετικές διαφημίσεις προβάλλονται σωστά στο κοινό σε όλες τις συσκευές».
Η Nielsen εξακολουθεί να είναι ηγέτης στη μέτρηση της τηλεόρασης στις ΗΠΑ, αλλά αντιμετωπίζει προκλήσεις, επειδή η διαφημιστική βιομηχανία χάνει την πίστη της στα δεδομένα, τα οποία χρησιμοποιούνται για τον καθορισμό των τιμών των διαφημίσεων, καθώς περισσότεροι θεατές μετακινούνται σε υπηρεσίες ροής.
Το σύστημα μέτρησης της Nielsen εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την τηλεόραση, περιορίζοντας την ικανότητα των διαφημιζόμενων να προσδιορίζουν ποιος βλέπει τις διαφημίσεις τους ή πόσες φορές προσεγγίζει το ίδιο άτομο σε διαφορετικές συσκευές.