To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Super Bowl: Τιμές-ρεκόρ για τα διαφημιστικά spot

Super Bowl: Τιμές-ρεκόρ για τα διαφημιστικά spot
Το Super Bowl πάντα αποτελεί σημαντικό γεγονός, κάτι που ισχύει και φέτος, αφού ορισμένα σποτ διάρκειας 30 δευτερολέπτων έχουν πουληθεί για το ποσό-ρεκόρ των 8 εκατομμυρίων δολαρίων, μια ένδειξη του πόσο αξίζει ο live αθλητισμός και τα events που προβάλλονται στην τηλεόραση για τους marketers, που ελπίζουν να προσεγγίσουν εκατομμύρια ανθρώπους.

Πρόσφατη έρευνα της WARC Media έδειξε ότι «σε σύγκριση με άλλες μορφές ψυχαγωγίας, όπως η μουσική, ο φιλανθρωπικός σκοπός ή ο τρόπος ζωής, η αθλητική χορηγία θεωρείται καλύτερη ως προς την επίτευξη αναγνωρισιμότητας και εμβέλειας (73% στον αθλητισμό έναντι 3% στις άλλες μορφές)». Φέτος, στις 9/2 οι Kansas City Chiefs και οι Philadelphia Eagles θα αγωνιστούν για τον τίτλο του Super Bowl, αλλά ο μεγάλος νικητής θα είναι αναμφισβήτητα η Fox Corp. Η εταιρεία μέσων ενημέρωσης που έχει τα δικαιώματα του φετινού αγώνα στις ΗΠΑ, έχει πουλήσει ορισμένα διαφημιστικά σποτ για ποσά που φτάνουν τα 8 εκατομμύρια δολάρια, μετά την απόσυρση ορισμένων σημαντικών χορηγών. Η State Farm, για παράδειγμα, ζήτησε να αποδεσμευτεί από τη συμφωνία, λόγω των πυρκαγιών στο Λος Άντζελες, αφήνοντας διαθέσιμα κάποια σποτ που είχαν εξαντληθεί μήνες νωρίτερα. Τα προϊόντα τεχνητής νοημοσύνης θα έχουν, φέτος, εξέχουσα θέση στις διαφημίσεις, ενώ λιγότερες θα είναι οι διαφημίσεις από αυτοκινητοβιομηχανίες και κινηματογραφικά στούντιο. Κάποια σποτ διάρκειας 30 δευτερολέπτων -πριν από το παιχνίδι- έχουν πουληθεί για περίπου 4 εκατομμύρια δολάρια σε σύγκριση με την προηγούμενη τιμή τους (2 εκατομμύρια δολάρια). Η τελευταία τηλεοπτική μετάδοση του Superbowl, το 2023, απέφερε στη Fox περίπου 650 εκατομμύρια δολάρια ακαθάριστα διαφημιστικά έσοδα.
TAGS: Super Bowl