Στην τελική ευθεία τα IMC European Awards
Στην τελική ευθεία τα IMC European AwardsΌλοι τους έχουν αναδειχθεί νικητές σε εθνικούς integrated marketing διαγωνισμούς. Γεωγραφικά, το Βέλγιο ηγείται της λίστας με 16 finalists, ακολουθούμενο από την Ιρλανδία (10), την Τσεχία (7), το Ηνωμένο Βασίλειο (6), την Ισπανία (3), την Ιταλία (2) και την Ολλανδία (1).
Από πλευράς εταιρειών, ξεχώρισε η LLDV United Βελγίου με 6 υποψηφιότητες, η BBDO Βελγίου με 4, η Serviceplan Βελγίου με 4 και η 360 Marketing Communications Ισπανίας με 3. Οι κρίσεις του πρώτου γύρου πραγματοποιήθηκαν από ένα πάνελ 60 professionals απ’ όλη την Ευρώπη, ο δεύτερος γύρος πραγματοποιήθηκε στο Λονδίνο στις 27 Σεπτέμβρη, ενώ οι τελικοί νικητές θα ανακοινωθούν τον Δεκέμβριο.
«Αυτή ήταν άλλη μα επιτυχημένη χρονιά για τα IMC European Awards, χάρη στην ποιότητα των συμμετοχών. Οι finalists από τις 7 χώρες της Ευρώπης, δείχνουν πως η συγκεκριμένη περιφέρεια δείχνει μεγάλο ενδιαφέρον στο integrated marketing. Επιπλέον, είδαμε πως πέρα από τις εμπορικές καμπάνιες επικοινωνίας, αρκετές συμμετοχές προέβαλαν φιλανθρωπικές ή μη κερδοσκοπικές πρωτοβουλίες» τόνισε σχετικά ο IMCC Chairman, Ondrej Gottwald.