Στην Publicis τα media της Pernod Ricard σε ΗΠΑ

Η Pernod Ricard USA επέλεξε τη
Publicis Media ως το νέο της media
agency μετά από επίσημη διαδικασία αναθεώρησης. H Wavemaker,
μέλος της GroupM του διεθνούς
ομίλου επικοινωνίας WPP, διατηρεί
αυτήν τη στιγμή το λογαριασμό τον
οποίο κέρδισε πριν από
περίπου δύο χρόνια. Η
Publicis δημιούργησε
ειδικό unit για την εξυπηρέτηση του λογαριασμού με το όνομα
Publicis Santé (η τελευταία λέξη σημαίνει
«υγεία» στα γαλλικά).
Η Pernod Ricard USA δαπανά περίπου 40 εκατομμύρια δολάρια στα media στις ΗΠΑ, σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών COMvergence. Περίπου 24 εκατομμύρια δολάρια από αυτά προορίζονται για digital. Σύμφωνα με την Pernod, η νέα συνεργασία έρχεται ενώ η εταιρεία συνεχίζει να δημιουργεί μια εσωτερική δομή «επιτάχυνσης του marketing», η οποία εκτείνεται σε media, περιεχόμενο, data και τεχνολογία.
Η Publicis Santé έχει σχεδιαστεί για να αξιοποιεί προγνωστικές πληροφορίες και αναλυτικά στοιχεία σχετικά με το τι καθοδηγεί τις επιλογές των καταναλωτών, οι οποίες στη συνέχεια μπορούν να εφαρμοστούν σε πολυκαναλικές εμπειρίες και project περαιτέρω ανάπτυξης. Σημειώνεται πως θα συνεργαστεί με το The Mix, το in house content agency της Pernod Ricard.
«Είμαστε εντυπωσιασμένοι με την ικανότητα της Publicis Santé να εμπλουτίζει τα δεδομένα και τις γνώσεις μας και να τα μεταφράζει σε περιεχόμενο που έχει αντίκτυπο για τους πελάτες μας», δήλωσε η αντιπρόεδρος Marketing Accelerator της Pernod Ricard USA, Kristen Colonna.
Η Pernod Ricard USA δαπανά περίπου 40 εκατομμύρια δολάρια στα media στις ΗΠΑ, σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών COMvergence. Περίπου 24 εκατομμύρια δολάρια από αυτά προορίζονται για digital. Σύμφωνα με την Pernod, η νέα συνεργασία έρχεται ενώ η εταιρεία συνεχίζει να δημιουργεί μια εσωτερική δομή «επιτάχυνσης του marketing», η οποία εκτείνεται σε media, περιεχόμενο, data και τεχνολογία.
Η Publicis Santé έχει σχεδιαστεί για να αξιοποιεί προγνωστικές πληροφορίες και αναλυτικά στοιχεία σχετικά με το τι καθοδηγεί τις επιλογές των καταναλωτών, οι οποίες στη συνέχεια μπορούν να εφαρμοστούν σε πολυκαναλικές εμπειρίες και project περαιτέρω ανάπτυξης. Σημειώνεται πως θα συνεργαστεί με το The Mix, το in house content agency της Pernod Ricard.
«Είμαστε εντυπωσιασμένοι με την ικανότητα της Publicis Santé να εμπλουτίζει τα δεδομένα και τις γνώσεις μας και να τα μεταφράζει σε περιεχόμενο που έχει αντίκτυπο για τους πελάτες μας», δήλωσε η αντιπρόεδρος Marketing Accelerator της Pernod Ricard USA, Kristen Colonna.