Στην Publicis τα media της LVMH

Η Publicis Groupe είναι ο μεγάλος νικητής στο spec για τoν
media λογαριασμό που πραγματοποίησε η LVMH στη Βόρεια
Αμερική, σύμφωνα με πληροφορίες από πηγές που γνωρίζουν
το θέμα και τις οποίες επικαλείται το adage.
Ο γαλλικός όμιλος μόδας πολυτελείας, οίνου και οινοπνευματωδών ποτών ανέθεσε στον διεθνή όμιλο επικοινωνίας με έδρα το Παρίσι την ευθύνη του λογαριασμού media για brands όπως τα Louis Vuitton, Christian Dior, Moët Hennessy και Celine, σύμφωνα με πηγές.
Το λογαριασμό για τα media στη Βόρεια Αμερική χειριζόταν έως τώρα η Dentsu. Η LVMH, παρά τη δύσκολη οικονομική κάτάσταση από τις πληθωριστικές πιέσεις στην αγορά, είδε τις πωλήσεις της να ενισχύονται και φέτος. Η κεφαλαιοποίηση επίσης της LVMH ξεπέρασε τα 500 δισ. δολάρια, καθιστώντας την την πρώτη ευρωπαϊκή εταιρεία που κατακτά αυτό το όροσημο.
Η εξέλιξη αυτή ήρθε λίγες μόλις ημέρες αφότου η LVMH βρέθηκε και στο παγκόσμιο top 10 των εταιρειών με τη μεγαλύτερη κεφαλαιοποίηση. Η πρωτιά της LVMH οφείλεται τόσο στη αύξηση των πωλήσεων στην Κίνα όσο και στην ενίσχυση του ευρώ.
Ο γαλλικός όμιλος μόδας πολυτελείας, οίνου και οινοπνευματωδών ποτών ανέθεσε στον διεθνή όμιλο επικοινωνίας με έδρα το Παρίσι την ευθύνη του λογαριασμού media για brands όπως τα Louis Vuitton, Christian Dior, Moët Hennessy και Celine, σύμφωνα με πηγές.
Το λογαριασμό για τα media στη Βόρεια Αμερική χειριζόταν έως τώρα η Dentsu. Η LVMH, παρά τη δύσκολη οικονομική κάτάσταση από τις πληθωριστικές πιέσεις στην αγορά, είδε τις πωλήσεις της να ενισχύονται και φέτος. Η κεφαλαιοποίηση επίσης της LVMH ξεπέρασε τα 500 δισ. δολάρια, καθιστώντας την την πρώτη ευρωπαϊκή εταιρεία που κατακτά αυτό το όροσημο.
Η εξέλιξη αυτή ήρθε λίγες μόλις ημέρες αφότου η LVMH βρέθηκε και στο παγκόσμιο top 10 των εταιρειών με τη μεγαλύτερη κεφαλαιοποίηση. Η πρωτιά της LVMH οφείλεται τόσο στη αύξηση των πωλήσεων στην Κίνα όσο και στην ενίσχυση του ευρώ.