Στην Publicis τα media της Coca-Cola για τις ΗΠΑ

Η Publicis Groupe κέρδισε τον
media λογαριασμό της The Coca-Cola Company για τις αγορές των
ΗΠΑ και Καναδά, τον οποίο κατείχε ο όμιλος επικοινωνίας WPP,
μετά από κλειστό spec. Σύμφωνα
με την Comvergence,το media
spend της Coca-Cola ΗΠΑ έφτασε σε 785 εκατ. δολάρια το 2024,
από 610 εκατ. που ήταν το 2023. Το δίκτυο WPP χειριζόταν το λογαριασμό
της αμερικανικής πολυεθνικής για 4 χρόνια.
Η MediaSense, η οποία διαχειρίστηκε το προηγούμενο παγκόσμιο review για media agency εκ μέρους της Coca-Cola το 2021, υποστήριξε το brand και σε αυτό το πιο πρόσφατο αμερικανικό review, σύμφωνα με πληροφορίες.
Η απώλεια του σημαντικού λογαριασμού προκύπτει σε κρίσιμη στιγμή για τον όμιλο WPP, καθώς πέρυσι εμφάνισε μειωμένα έσοδα και προβλέπεται περαιτέρω μείωση και μέσα στο 2025. Η Coca-Cola είναι ένας από τους κορυφαίους πελάτες του δικτύου, το οποίο είχε δημιουργήσει ειδικό bespoke unit με το όνομα WPP Open X ως «global marketing network partner» του brand των πιο γνωστών αναψυκτικών. Η μονάδα αυτή έχει την ευθύνη για το δημιουργικό, media, data και martech για όλο το χαρτοφυλάκιο των brands της Coca-Cola, μεταξύ των οποίων τα Costa και Innocent. Το brief τους ήταν να μετατρέψουν το μάρκετινγκ της The Coca-Cola Company από παραδοσιακό σε 60% digital, προσαρμόζοντας ταυτόχρονα το δημιουργικό στις τοπικές ανάγκες. Σύμφωνα με δήλωση της εταιρείας, «η εταιρεία έχει δεσμευτεί στον συνεχή μετασχηματισμό του μοντέλου μάρκετινγκ, για να διασφαλίσει ότι η εταιρεία βρίσκεται στην καλύτερη θέση για να συνδεθεί με την εξελισσόμενη καταναλωτική αγορά σε όλο τον κόσμο. Μετά από προσεκτική εξέταση η Coca-Cola προσθέτει την Publicis ως συμπληρωματικό εταίρο για τις επιχειρήσεις των media στις ΗΠΑ και τον Καναδά. Δεν αναμένονται άλλες αλλαγές και η Coca-Cola βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο στη διαδικασία ανανέωσης της παγκόσμιας συνεργασίας της με τον WPP».
Η MediaSense, η οποία διαχειρίστηκε το προηγούμενο παγκόσμιο review για media agency εκ μέρους της Coca-Cola το 2021, υποστήριξε το brand και σε αυτό το πιο πρόσφατο αμερικανικό review, σύμφωνα με πληροφορίες.
Η απώλεια του σημαντικού λογαριασμού προκύπτει σε κρίσιμη στιγμή για τον όμιλο WPP, καθώς πέρυσι εμφάνισε μειωμένα έσοδα και προβλέπεται περαιτέρω μείωση και μέσα στο 2025. Η Coca-Cola είναι ένας από τους κορυφαίους πελάτες του δικτύου, το οποίο είχε δημιουργήσει ειδικό bespoke unit με το όνομα WPP Open X ως «global marketing network partner» του brand των πιο γνωστών αναψυκτικών. Η μονάδα αυτή έχει την ευθύνη για το δημιουργικό, media, data και martech για όλο το χαρτοφυλάκιο των brands της Coca-Cola, μεταξύ των οποίων τα Costa και Innocent. Το brief τους ήταν να μετατρέψουν το μάρκετινγκ της The Coca-Cola Company από παραδοσιακό σε 60% digital, προσαρμόζοντας ταυτόχρονα το δημιουργικό στις τοπικές ανάγκες. Σύμφωνα με δήλωση της εταιρείας, «η εταιρεία έχει δεσμευτεί στον συνεχή μετασχηματισμό του μοντέλου μάρκετινγκ, για να διασφαλίσει ότι η εταιρεία βρίσκεται στην καλύτερη θέση για να συνδεθεί με την εξελισσόμενη καταναλωτική αγορά σε όλο τον κόσμο. Μετά από προσεκτική εξέταση η Coca-Cola προσθέτει την Publicis ως συμπληρωματικό εταίρο για τις επιχειρήσεις των media στις ΗΠΑ και τον Καναδά. Δεν αναμένονται άλλες αλλαγές και η Coca-Cola βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο στη διαδικασία ανανέωσης της παγκόσμιας συνεργασίας της με τον WPP».