Στην IPG Mediabrands τα media της Dyson

H Dyson επέλεξε τη Mediabrands για να χειρίζεται τον 600 εκατ. δολαρίων
global media planning & buying λογαριασμό της καθώς και το paid search της
εταιρείας. Η incumbent Mindshare διαχειριζόταν επί 8 χρόνια το λογαριασμό
της Dyson. H IPG φαινόταν ότι θα είναι νικητής του
review που ξεκίνησε την άνοιξη, με τη Mindshare
να υπερασπίζει δυναμικά την 8ετή συνεργασία της.
Εκπρόσωπος της Dyson επιβεβαίωσε ότι η IPG θα αναλάβει επίσημα το λογαριασμό την 1η Απριλίου του 2022 μετά από μια περίοδο μετάβασης. Σύμφωνα με πληροφορίες, οι διαφημιστικές δαπάνες της Dyson, αξίας 120 εκατομμυρίων λιρών (159 εκατ. δολαρίων) του προηγούμενου review έχουν πλέον αυξηθεί συνολικά σε περίπου 600 εκατ. δολάρια. Φημολογείται ότι στη Βρετανία η IPG σχεδιάζει να δημιουργήσει bespoke ομάδα αντί να «στεγάσει» το λογαριασμό της Dyson στην UM ή στην Initiative.
Εκπρόσωπος της Dyson επιβεβαίωσε ότι η IPG θα αναλάβει επίσημα το λογαριασμό την 1η Απριλίου του 2022 μετά από μια περίοδο μετάβασης. Σύμφωνα με πληροφορίες, οι διαφημιστικές δαπάνες της Dyson, αξίας 120 εκατομμυρίων λιρών (159 εκατ. δολαρίων) του προηγούμενου review έχουν πλέον αυξηθεί συνολικά σε περίπου 600 εκατ. δολάρια. Φημολογείται ότι στη Βρετανία η IPG σχεδιάζει να δημιουργήσει bespoke ομάδα αντί να «στεγάσει» το λογαριασμό της Dyson στην UM ή στην Initiative.