To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Στην Carat τα media της Kellanova στην Ευρώπη

Στην Carat τα media της Kellanova στην Ευρώπη
Η ιδιοκτήτρια εταιρεία των Kellogg’s, Pringles και Cheez-It, Kellanova ανέθεσε στην Carat τα media στην Ευρώπη μετά από σχετικό spec, το οποίο υποστήριξε η Mediasense.

H Carat συνεργάζεται με την Kellanova εδώ και 16 χρόνια. Η συγκεκριμένη ανάθεση αφορά το media planning and buying και τo digital strategy σε 28 ευρωπαϊκές αγορές, συμπεριλαμβανομένων της Βρετανίας, της Ιταλίας, της Γαλλίας, της Ισπανίας και της Γερμανίας. Ο Paul Humphries, Chief Marketing Officer της Kellanova Europe, τόνισε πως η εταιρεία ανυπομονεί να συνεχίσει τη συνεργασία με την Carat. Σχετικά με τη διαδικασία του διαγωνισμού πρόσθεσε: «Η Carat ενέπνευσε εμπιστοσύνη που θα ενισχύσει σημαντικά την ικανότητά μας να ''χτίζουμε'' συνδεδεμένες εμπειρίες που να έχουν αποτέλεσμα και αντίκτυπο». Η Kellanova έχει συνεργαστεί επίσης με τη Merkle της Dentsu από το 2023 όπου χειρίζεται τον CRM λογαριασμό για την Ευρώπη. Η Angela Tangas, Chief Executive της Dentsu UK και Ιρλανδίας, ανέφερε: «Eίμαστε τυχεροί που συνεργαζόμαστε με την Kellanova και η ''νίκη'' ενδυναμώνει την ολοκληρωμένη ‘one Dentsu’ προσέγγιση».
TAGS: Carat