Στη McCann η ευρωπαϊκή διαφήμιση της Opel/Vauxhall

Η McCann κέρδισε τον τίτλο της ευρωπαϊκής δημιουργικής συνεργάτιδας της Opel/Vauxhall.
Η εταιρεία του ομίλου Interpublic θα αναπτύξει μια νέα ευρωπαϊκή ομάδα με έδρα τη Φρανκφούρτη για την εξυπηρέτηση του λογαριασμού, το οποίο μοιράζονταν μέχρι πρότινος τα γερμανικά shops Scholz&Friends (προσλήφθηκε το 2010) και Heimat (ανήκει στην TBWA και προσλήφθηκε πέρσι).
Η McCann εργάζεται ήδη για την Vauxhall στο Ηνωμένο Βασίλειο και η είδηση είναι πως η επέκταση της συνεργασίας σε ευρωπαϊκό επίπεδο, αποτελεί την πρώτη σημαντική κίνηση του Tobias Gubitz, του director of brand strategy and marketing communications στην Opel/Vauxhall, ο οποίος δήλωσε ότι η εξέλιξη αυτή "δημιουργεί αποδοτικότητα".
Η αναθεώρηση είχε ξεκινήσει νωρίτερα μέσα στον χρόνο, ενώ η McCann αναδείχτηκε νικήτρια έναντι της Scholz&Friends, καθώς και ομάδων από τους ομίλους Publicis Groupe και Havas.
Η επιλογή της McCann θα τεθεί σε ισχύ από την 1η Ιανουαρίου, ενώ προέκυψε ένα χρόνο μετά την ανάθεση του, ύψους 300 εκατομμυρίων λιρών, πανευρωπαϊκού media λογαριασμού στη MediaCom. Η Carat ήταν εκείνη που διατηρούσε το λογαριασμό για περισσότερη από μία δεκαετία, αλλά η αναθεώρηση ξεκίνησε μετά την πώληση της μονάδας Opel/Vauxhall από τη General Motors στον όμιλο PSA στις αρχές του 2017.
Η εταιρεία του ομίλου Interpublic θα αναπτύξει μια νέα ευρωπαϊκή ομάδα με έδρα τη Φρανκφούρτη για την εξυπηρέτηση του λογαριασμού, το οποίο μοιράζονταν μέχρι πρότινος τα γερμανικά shops Scholz&Friends (προσλήφθηκε το 2010) και Heimat (ανήκει στην TBWA και προσλήφθηκε πέρσι).
Η McCann εργάζεται ήδη για την Vauxhall στο Ηνωμένο Βασίλειο και η είδηση είναι πως η επέκταση της συνεργασίας σε ευρωπαϊκό επίπεδο, αποτελεί την πρώτη σημαντική κίνηση του Tobias Gubitz, του director of brand strategy and marketing communications στην Opel/Vauxhall, ο οποίος δήλωσε ότι η εξέλιξη αυτή "δημιουργεί αποδοτικότητα".
Η αναθεώρηση είχε ξεκινήσει νωρίτερα μέσα στον χρόνο, ενώ η McCann αναδείχτηκε νικήτρια έναντι της Scholz&Friends, καθώς και ομάδων από τους ομίλους Publicis Groupe και Havas.
Η επιλογή της McCann θα τεθεί σε ισχύ από την 1η Ιανουαρίου, ενώ προέκυψε ένα χρόνο μετά την ανάθεση του, ύψους 300 εκατομμυρίων λιρών, πανευρωπαϊκού media λογαριασμού στη MediaCom. Η Carat ήταν εκείνη που διατηρούσε το λογαριασμό για περισσότερη από μία δεκαετία, αλλά η αναθεώρηση ξεκίνησε μετά την πώληση της μονάδας Opel/Vauxhall από τη General Motors στον όμιλο PSA στις αρχές του 2017.