Στη Haworth τα media της Walmart στις ΗΠΑ

Η Walmart επέλεξε τη Haworth Marketing + Media για τον χειρισμό του media λογαριασμού στις Ηνωμένες Πολιτείες.
Αυτή είναι η τελευταία μιας σειράς αλλαγών για τον retailer, που αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους διαφημιζόμενους, παρά το γεγονός πως έχει περιορίσει το Marketing μπάτζετ του τα τελευταία χρόνια. Τον Φεβρουάριο, η Walmart αποφάσισε να μετακινήσει το αμερικάνικο media buying από τη MediaVest (Publicis) στη GroupM (WPP).
Τα νέα για τις συνομιλίες με τη Haworth έγιναν γνωστά τον Απρίλιο κι αφού πρώτα η media εταιρεία είχε διακόψει τη συνεργασία της με την Target έπειτα από αρκετές δεκαετίες. Η τελευταία εξέλιξη δεν είναι απαραίτητα αρνητική για τον όμιλο WPP, καθώς μπορεί τεχνικά η Haworth να είναι ανεξάρτητη εταιρεία, ωστόσο από το 2014 το 49% έχει εξαγοραστεί από τη GroupM.
Σύμφωνα με την Kantar Media, η Walmart ξόδεψε περί τα 658 εκατομμύρια δολάρια για μετρήσιμα μέσα στις ΗΠΑ το 2015 και μόλις 186 εκατομμύρια το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους.
Αυτή είναι η τελευταία μιας σειράς αλλαγών για τον retailer, που αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους διαφημιζόμενους, παρά το γεγονός πως έχει περιορίσει το Marketing μπάτζετ του τα τελευταία χρόνια. Τον Φεβρουάριο, η Walmart αποφάσισε να μετακινήσει το αμερικάνικο media buying από τη MediaVest (Publicis) στη GroupM (WPP).
Τα νέα για τις συνομιλίες με τη Haworth έγιναν γνωστά τον Απρίλιο κι αφού πρώτα η media εταιρεία είχε διακόψει τη συνεργασία της με την Target έπειτα από αρκετές δεκαετίες. Η τελευταία εξέλιξη δεν είναι απαραίτητα αρνητική για τον όμιλο WPP, καθώς μπορεί τεχνικά η Haworth να είναι ανεξάρτητη εταιρεία, ωστόσο από το 2014 το 49% έχει εξαγοραστεί από τη GroupM.
Σύμφωνα με την Kantar Media, η Walmart ξόδεψε περί τα 658 εκατομμύρια δολάρια για μετρήσιμα μέσα στις ΗΠΑ το 2015 και μόλις 186 εκατομμύρια το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους.