Stellantis: Αναδιαμορφώνει την παγκόσμια ομάδα marketing

Η Stellantis προχωρά σε αναδιαμόρφωση της υπάρχουσας ομάδας μάρκετινγκ, ενώ προσπαθεί
να καλύψει αρκετές βασικές θέσεις. Η Lucy McLellan, ανώτερη
αντιπρόεδρος και παγκόσμια επικεφαλής μάρκετινγκ και επικοινωνίας της Jeep από τον Φεβρουάριο του 2022,
αναλαμβάνει
τον τίτλο της
επικεφαλής
του μάρκετινγκ
για τη Βόρεια
Αμερική και
θα αναφέρεται
στον Olivier
Francois, παγκόσμιο CMO του
Ομίλου Stellantis. Η McLellan
ανέφερε στο LinkedIn ότι η κίνησή της είναι «μέρος ενός παγκόσμιου επανασχεδιασμού». «Η νέα
μου ομάδα θα ηγηθεί περιεχομένου,
διαφήμισης, εκδηλώσεων, χορηγιών,
συνεργασιών, κοινωνικών μέσων,
αδειοδότησης και εμπορευμάτων
καθώς και branded ψυχαγωγίας σε
Jeep, Ram, Dodge, Chrysler, Fiat και
Alfa Romeo», γράφει.
Η Rajoielle Register συνεχίζει ως ανώτερος αντιπρόεδρος, για τις περιφερειακές επιδόσεις μάρκετινγκ στη Βόρεια Αμερική και θα αναφέρεται στον Antonio Filosa, COO της Stellantis Americas, για τα αμερικανικά brands (Jeep, Ram, Dodge και Chrysler). Ουσιαστικά, η McLellan θα είναι επικεφαλής της δημιουργικής πλευράς και η Register επικεφαλής της στρατηγικής των media.
Η Stellantis ήταν η μόνη αυτοκινητοβιομηχανία που διαφημίστηκε στο φετινό Super Bowl, συμπεριλαμβανομένου ενός δίλεπτου σποτ για το Jeep με τον Harrison Ford, που έχει προβληθεί 33 εκατομμύρια φορές μόνο στο YouTube.
Η Rajoielle Register συνεχίζει ως ανώτερος αντιπρόεδρος, για τις περιφερειακές επιδόσεις μάρκετινγκ στη Βόρεια Αμερική και θα αναφέρεται στον Antonio Filosa, COO της Stellantis Americas, για τα αμερικανικά brands (Jeep, Ram, Dodge και Chrysler). Ουσιαστικά, η McLellan θα είναι επικεφαλής της δημιουργικής πλευράς και η Register επικεφαλής της στρατηγικής των media.
Η Stellantis ήταν η μόνη αυτοκινητοβιομηχανία που διαφημίστηκε στο φετινό Super Bowl, συμπεριλαμβανομένου ενός δίλεπτου σποτ για το Jeep με τον Harrison Ford, που έχει προβληθεί 33 εκατομμύρια φορές μόνο στο YouTube.