Starbucks: Στην Anomaly το creative στις ΗΠΑ
Η Starbucks ανέθεσε το creative για την αγορά των ΗΠΑ στην Anomaly
της Stagwell μόλις λίγους μήνες μετά την επιλογή του ομίλου WPP για
το λογαριασμό. Το line-up του WPP περιλάμβανε τις VML, Ogilvy και
Landor. Η Anomaly, που συμμετείχε στο αρχικό spec, επιλέχθηκε υπό τη νέα CMO Tressie
Lieberman.
Η Starbucks δηλώνει σχετικά: «Στα Starbucks, πιστεύουμε ότι ήρθε η ώρα να πούμε ξανά την ιστορία μας. Με αυτόν τον τρόπο, θα διατηρήσουμε σχέσεις με πολλά ταλαντούχα agencies, για να επικοινωνήσουμε τη δέσμευσή μας στην τέχνη του καφέ και να δημιουργήσουμε ένα περιβάλλον που μας συνδέει. Είμαστε ευγνώμονες για τους συνεργάτες μας που συμμετέχουν στις ομάδες μας σε αυτό το ταξίδι ''επιστροφής'' στα Starbucks».
Η Stagwell είναι πολύ μικρότερη εταιρεία από την WPP, αλλά τα δημιουργικά agencies της, ιδίως η Anomaly και η 72andSunny, φαίνεται να ευδοκιμούν.
Η Starbucks δηλώνει σχετικά: «Στα Starbucks, πιστεύουμε ότι ήρθε η ώρα να πούμε ξανά την ιστορία μας. Με αυτόν τον τρόπο, θα διατηρήσουμε σχέσεις με πολλά ταλαντούχα agencies, για να επικοινωνήσουμε τη δέσμευσή μας στην τέχνη του καφέ και να δημιουργήσουμε ένα περιβάλλον που μας συνδέει. Είμαστε ευγνώμονες για τους συνεργάτες μας που συμμετέχουν στις ομάδες μας σε αυτό το ταξίδι ''επιστροφής'' στα Starbucks».
Η Stagwell είναι πολύ μικρότερη εταιρεία από την WPP, αλλά τα δημιουργικά agencies της, ιδίως η Anomaly και η 72andSunny, φαίνεται να ευδοκιμούν.