Spec από την Pfizer για το Viagra
Spec από την Pfizer για το ViagraΗ φαρμακευτική εταιρεία έχει έρθει ήδη σε επαφή με υποψήφιες διαφημιστικές εταιρείες, ενώ τα pitches αναμένονται στα τέλη του πρώτου τριμήνου του 2011. Η επερχόμενη καμπάνια του Viagra θα στοχεύει σε επαγγελματίες του χώρου της υγείας και θα εστιάζει στην αύξηση της συνειδητοποίησης γύρω από ένα «πρόγραμμα υποστήριξης ασθενών» που πάσχουν από στυτική δυσλειτουργία.
Εδώ αξίζει να σημειωθεί πως η διαφημιστική νομοθεσία στο Ηνωμένο Βασίλειο και σε ορισμένες άλλες χώρες της Ευρώπης, δεν επιτρέπει το direct promotion φαρμακευτικών brands. Την τρέχουσα περίοδο, η Pfizer δεν συνεργάζεται σε σταθερή βάση με κάποια εταιρεία για τον πανευρωπαϊκό διαφημιστικό λογαριασμό του Viagra. Αντίθετα, συνεργάζεται με τη Rapp για την digital και direct marketing δραστηριότητα του brand, μια σχέση που θα μείνει ανεπηρέαστη από τις εξελίξεις στο διαφημιστικό κομμάτι.