Snapchat: Προσκαλεί τα brands στο «Snap School»

Το Snapchat προσκαλεί τις επωνυμίες να υποστηρίξουν το «Snap
School» με διαδραστικά εργαστήρια σχεδιασμένα να εκπαιδεύουν τους
creators που συνδέονται άμεσα με την πλατφόρμα. Από την έναρξή του
το 2022, έχουν πραγματοποιηθεί περισσότερες από 50 εκδηλώσεις του
Snap School που έχουν φιλοξενηθεί σε όλο τον κόσμο, προσαρμοσμένες
σε διαφορετικά ακροατήρια, συμπεριλαμβανομένων ταλέντων, φοιτητών και επωνυμιών.
Μέχρι στιγμής, το Snap έχει φιλοξενήσει δύο χορηγούμενα Snap Schools -τον περασμένο Ιούλιο και τον Φεβρουάριο- με τo brand Clinique. Η εταιρεία αναφέρει ότι περισσότεροι από 75 δημιουργοί παρακολούθησαν την εκδήλωση, κατά την οποία η Clinique υπέγραψε συμφωνίες με πέντε κορυφαίους beauty creators, οι οποίοι έχουν όλοι από 30 χιλιάδες έως 100 χιλιάδες followers στην πλατφόρμα. Τώρα, το Snap δίνει την ευκαιρία σε όλες τις επωνυμίες στις ΗΠΑ, με 22 θέσεις χορηγιών του Snap School, διαθέσιμες όλο το 2025. H χορηγία μπορεί να βοηθήσει στη σύναψη συμφωνιών με σχετικούς δημιουργούς στην πλατφόρμα, τοποθετώντας τα προϊόντα ενός brand απευθείας στο Snapchat.
Για τους δημιουργούς, η συμμετοχή σε μια εκδήλωση του Snap School παρέχει την ευκαιρία να συνδεθούν προσωπικά με μελλοντικούς χορηγούς, ενώ κερδίζουν υποστήριξη και πόρους από την ομάδα συνεργασιών δημιουργών του Snap, η οποία προσφέρει στρατηγικές για τη μεγιστοποίηση της αφοσίωσης στην πλατφόρμα.
Μέχρι στιγμής, το Snap έχει φιλοξενήσει δύο χορηγούμενα Snap Schools -τον περασμένο Ιούλιο και τον Φεβρουάριο- με τo brand Clinique. Η εταιρεία αναφέρει ότι περισσότεροι από 75 δημιουργοί παρακολούθησαν την εκδήλωση, κατά την οποία η Clinique υπέγραψε συμφωνίες με πέντε κορυφαίους beauty creators, οι οποίοι έχουν όλοι από 30 χιλιάδες έως 100 χιλιάδες followers στην πλατφόρμα. Τώρα, το Snap δίνει την ευκαιρία σε όλες τις επωνυμίες στις ΗΠΑ, με 22 θέσεις χορηγιών του Snap School, διαθέσιμες όλο το 2025. H χορηγία μπορεί να βοηθήσει στη σύναψη συμφωνιών με σχετικούς δημιουργούς στην πλατφόρμα, τοποθετώντας τα προϊόντα ενός brand απευθείας στο Snapchat.
Για τους δημιουργούς, η συμμετοχή σε μια εκδήλωση του Snap School παρέχει την ευκαιρία να συνδεθούν προσωπικά με μελλοντικούς χορηγούς, ενώ κερδίζουν υποστήριξη και πόρους από την ομάδα συνεργασιών δημιουργών του Snap, η οποία προσφέρει στρατηγικές για τη μεγιστοποίηση της αφοσίωσης στην πλατφόρμα.