Snap: Ο Leo Macias πρώτος Head Global Creative

O Leo Macias αναλαμβάνει στη
Snap τη θέση του πρώτου Ηead
Global Creative. Ο Macias είναι ένας
βετεράνος του κλάδου, ο οποίος
πρόσφατα διετέλεσε CCO για τη
Laundry Service, καλύπτοντας τις
Ηνωμένες Πολιτείες και τη Λατινική Αμερική, συμπεριλαμβανομένης της
Βραζιλίας. Έχοντας ως
άμεσο προϊστάμενό
του τον CMO Kenny
Mitchell, ο Marcias
θα είναι υπεύθυνος για
την καθοδήγηση της
δημιουργικής ομάδας της εταιρείας, υποστηρίζοντας το brand Snap,
ενώ θα προωθεί τις καταναλωτικές και επιχειρηματικές μάρκετινγκ
προσπάθειες παγκοσμίως. «Ο Leo
είναι παγκόσμιας κλάσης», δήλωσε
ο Mitchell.
Ο Macias αναμένεται να αναλάβει τον νέο του ρόλο στη Snap πριν από το τέλος του μήνα, ενώ θα έχει ως έδρα του τα κεντρικά γραφεία της εταιρείας στη Σάντα Μόνικα. Πριν από τη Laundry Service, ο Macias εργάστηκε στις Ogilvy, Publicis Group (Publicis Brazil και Talent Marcel), Havas και DDB (DDB Brazil and Colombia). Κατά τη διάρκεια της καριέρας του, έχει κερδίσει 33 Cannes Lions και 35 Effie Awards, συμπεριλαμβανομένων δύο Grand Effies.
Καθώς γίνεται πιο άνετη με τη διαφημιστική κοινότητα, η Snap φιλοξένησε το πρώτο της ψηφιακό περιεχόμενο NewFronts τον περασμένο μήνα. Μαζί με τον μοναδικό προγραμματισμό, η εταιρεία αποκάλυψε ορισμένα αξιοσημείωτα στατιστικά στοιχεία, συμπεριλαμβανομένου του ότι η κορυφαία εφαρμογή Snapchat της είχε ξεπεράσει τα 100 εκατομμύρια χρήστες των ΗΠΑ. Από τον Ιούνιο, η Snap πρόσθεσε ότι έφτασε το 90% των καταναλωτών των ΗΠΑ ηλικίας 13 έως 34 ετών.
Ο Macias αναμένεται να αναλάβει τον νέο του ρόλο στη Snap πριν από το τέλος του μήνα, ενώ θα έχει ως έδρα του τα κεντρικά γραφεία της εταιρείας στη Σάντα Μόνικα. Πριν από τη Laundry Service, ο Macias εργάστηκε στις Ogilvy, Publicis Group (Publicis Brazil και Talent Marcel), Havas και DDB (DDB Brazil and Colombia). Κατά τη διάρκεια της καριέρας του, έχει κερδίσει 33 Cannes Lions και 35 Effie Awards, συμπεριλαμβανομένων δύο Grand Effies.
Καθώς γίνεται πιο άνετη με τη διαφημιστική κοινότητα, η Snap φιλοξένησε το πρώτο της ψηφιακό περιεχόμενο NewFronts τον περασμένο μήνα. Μαζί με τον μοναδικό προγραμματισμό, η εταιρεία αποκάλυψε ορισμένα αξιοσημείωτα στατιστικά στοιχεία, συμπεριλαμβανομένου του ότι η κορυφαία εφαρμογή Snapchat της είχε ξεπεράσει τα 100 εκατομμύρια χρήστες των ΗΠΑ. Από τον Ιούνιο, η Snap πρόσθεσε ότι έφτασε το 90% των καταναλωτών των ΗΠΑ ηλικίας 13 έως 34 ετών.