«Σκληρό» το 2009 για την WPP
«Σκληρό» το 2009 για την WPPΣυγκεκριμένα, η πτώση έφτασε στο 16% και τα 812 εκατομμύρια λίρες, με το τμήμα του Ηνωμένου Βασιλείου να παρουσιάζει κάμψη 6% και το αντίστοιχο της Δυτικής Ευρώπης 10,2%. Πτωτικά κινήθηκε και η περιφέρεια Βορείου Αμερικής (8%), ενώ αυτές σε Ασία-Ειρηνικό, Λατινική Αμερική, Μέση Ανατολή, Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη, παρουσίασαν χαμηλότερα έσοδα κατά 6,8% σε σύγκριση με την προηγούμενη χρονιά.
Παρά τις δυσκολίες, πάντως, η αισιοδοξία δεν λείπει στους κόλπους του δικτύου, καθώς παρουσίασε αυξημένους νέους λογαριασμούς το πρώτο δίμηνο του 2010, που έφτασαν στα 2 δισ. δολάρια, σε σύγκριση με τα 4,8 δισ. που παρουσίασε για ολόκληρο το 2009.