Σε WPP και Dentsu η JPMorgan Chase
Oλοκληρώθηκε το παγκόσμιο
media spec της JPMorgan Chase
με τον πολυεθνικό χρηματοοικονομικό κολοσσό να επιλέγει τις WPP
και Dentsu σαν βασικούς συνεργάτες του διεθνώς. Η αναθεώρηση ξεκίνησε τον
Σεπτέμβριο του
2020 και αφορούσε τη διαφημιστική επένδυση της JPMorgan
Chase σε οffline
media για τις
ΗΠΑ, τη Βόρεια
Ευρώπη και την Ασία.
Σύμφωνα με την COMvergence, πρόκειται για λογαριασμό ύψους 218 εκατ. δολαρίων. Αξίζει να σημειωθεί πως η JPMorgan Chase χειρίζεται inhouse το κομμάτι του digital media buying, που εκτιμάται πως αγγίζει τα 200 εκατ. δολάρια. Όπως, όμως, αναφέρει το Campaign στο πλαίσιο της νέας ανάθεσης, η WPP πρόκειται να δημιουργήσει μια ομάδα από media agencies του δικτύου Group M, η οποία θα φέρει την επωνυμία Team JPMC και θα αναλάβει να χειρίζεται το σύνολο του λογαριασμού, που περιλαμβάνει offline και digital planning, media buying, analytics, μετρήσεις και SEO.
Αξίζει να σημειωθεί πως η διαδικασία ξεκίνησε μόλις πέντε μήνες μετά την απόφαση της JPMorgan Chase να προαγάγει την TracyAnn Lim στο ρόλο της chief media officer.
Σύμφωνα με την COMvergence, πρόκειται για λογαριασμό ύψους 218 εκατ. δολαρίων. Αξίζει να σημειωθεί πως η JPMorgan Chase χειρίζεται inhouse το κομμάτι του digital media buying, που εκτιμάται πως αγγίζει τα 200 εκατ. δολάρια. Όπως, όμως, αναφέρει το Campaign στο πλαίσιο της νέας ανάθεσης, η WPP πρόκειται να δημιουργήσει μια ομάδα από media agencies του δικτύου Group M, η οποία θα φέρει την επωνυμία Team JPMC και θα αναλάβει να χειρίζεται το σύνολο του λογαριασμού, που περιλαμβάνει offline και digital planning, media buying, analytics, μετρήσεις και SEO.
Αξίζει να σημειωθεί πως η διαδικασία ξεκίνησε μόλις πέντε μήνες μετά την απόφαση της JPMorgan Chase να προαγάγει την TracyAnn Lim στο ρόλο της chief media officer.