To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Samsung: Μεγάλος νικητής το Publicis Groupe

Samsung: Μεγάλος νικητής το Publicis Groupe
Samsung: Μεγάλος νικητής το Publicis Groupe

Συγκεκριμένα, η Leo Burnett ήταν εκείνη που άφησε πίσω της εταιρείας, όπως η Grey και διατήρησε τον ρόλο της σαν η βασική παγκόσμια διαφημιστική συνεργάτιδα της τεχνολογικής εταιρείας, ενώ η Starcom παρέμεινε η εταιρεία που διαχειρίζεται το παγκόσμιο media planning and buying. Οι άλλοι φιναλίστ για τα Media ήταν η MEC του WPP Group και η BPN του ομίλου Interpublic.

Επιπρόσθετα, μια άλλη εταιρεία του γαλλικού ομίλου επικοινωνίας, η Rosetta, θα πάρει θέση στο εταιρικό roster της Samsung για να αναλάβει μέρος των ψηφιακών της δραστηριοτήτων, για τις οποίες είναι επίσης υπεύθυνες οι Sid Lee και R/GA.

Στο μεταξύ, πέραν των παραπάνω, η κορεάτικη εταιρεία τεχνολογίας επέλεξε και τις δημιουργικές Bartle Bogle Hegarty και Wieden + Kennedy, για τη δημιουργία συγκεκριμένων παγκόσμιων καμπανιών.

Σημειώνεται πως, με βάση τα δεδομένα στοιχεία, η Samsung ξοδεύει περί τα 2 δισεκατομμύρια δολάρια για τη media επικοινωνία σε ετήσια βάση. Το σύνολο της διαδικασίας αναθεώρησης χειρίστηκε η συμβουλευτική R3.   

TAGS: Global News