Salesforce: Πωλήσεις 61 δισ. δολαρίων μέσω της AI
Οι πωλήσεις της Cyber Week (εβδομάδα που έπεται της Black Friday)
παγκοσμίως αναμένεται να αγγίξουν τα 311 δισεκατομμύρια δολάρια φέτος,
σύμφωνα με τα στοιχεία του πιο πρόσφατου Δείκτη Αγορών (Shopping
Index 2024) της Salesforce, παγκόσμιου ηγέτη στο ΑΙ CRM.
Το 19% αυτών των παραγγελιών, δηλαδή 61 δισ. δολάρια, θα προέλθουν από πωλήσεις που έχουν επηρεαστεί από την Τεχνητή Νοημοσύνη (ΑΙ) και τους AI agents. Μόνο στις ΗΠΑ οι πωλήσεις αναμένεται να φτάσουν τα 75 δισ. δολάρια, αντιπροσωπεύοντας το 23% των συνολικών αγορών της φετινής εορταστικής περιόδου. Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία του Δείκτη Αγορών (ο οποίος αναλύει δεδομένα από 1,5 δισ. καταναλωτές σε περισσότερες από 84 χώρες), από την αρχή του Οκτωβρίου τα ηλεκτρονικά καταστήματα που χρησιμοποιούν Generative AI και agents αύξησαν τη μέση αξία παραγγελίας κατά 7% σε σύγκριση με όσους δεν διαθέτουν τη συγκεκριμένη τεχνολογία (117 έναντι 109 δολαρίων). Επιπλέον, η AI και οι agents συνέβαλαν στην επίτευξη του 17% των παγκόσμιων παραγγελιών μέσω εξατομικευμένων προτάσεων, στοχευμένων προωθήσεων και πιο έξυπνης εξυπηρέτησης πελατών. Παράλληλα, σύμφωνα με τη Salesforce, οι γρήγορες απαντήσεις και η άμεση επίλυση ζητημάτων αποτελούν κορυφαίες προτεραιότητες για τους καταναλωτές, γεγονός που οδηγεί τους retailers στην ενσωμάτωση AI chatbots για τη βελτιστοποίηση των αλληλεπιδράσεων.
Το 19% αυτών των παραγγελιών, δηλαδή 61 δισ. δολάρια, θα προέλθουν από πωλήσεις που έχουν επηρεαστεί από την Τεχνητή Νοημοσύνη (ΑΙ) και τους AI agents. Μόνο στις ΗΠΑ οι πωλήσεις αναμένεται να φτάσουν τα 75 δισ. δολάρια, αντιπροσωπεύοντας το 23% των συνολικών αγορών της φετινής εορταστικής περιόδου. Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία του Δείκτη Αγορών (ο οποίος αναλύει δεδομένα από 1,5 δισ. καταναλωτές σε περισσότερες από 84 χώρες), από την αρχή του Οκτωβρίου τα ηλεκτρονικά καταστήματα που χρησιμοποιούν Generative AI και agents αύξησαν τη μέση αξία παραγγελίας κατά 7% σε σύγκριση με όσους δεν διαθέτουν τη συγκεκριμένη τεχνολογία (117 έναντι 109 δολαρίων). Επιπλέον, η AI και οι agents συνέβαλαν στην επίτευξη του 17% των παγκόσμιων παραγγελιών μέσω εξατομικευμένων προτάσεων, στοχευμένων προωθήσεων και πιο έξυπνης εξυπηρέτησης πελατών. Παράλληλα, σύμφωνα με τη Salesforce, οι γρήγορες απαντήσεις και η άμεση επίλυση ζητημάτων αποτελούν κορυφαίες προτεραιότητες για τους καταναλωτές, γεγονός που οδηγεί τους retailers στην ενσωμάτωση AI chatbots για τη βελτιστοποίηση των αλληλεπιδράσεων.