Rimmel: Καμπάνια κατά του beauty cyberbullying

Το makeup brand Rimmel της Coty και η φιλανθρωπική anti-bullying οργάνωση «The CyberSmile Foundation» λάνσαραν μια τριετή παγκόσμια καμπάνια για την καταπολέμηση του cyberbullying στο χώρο της ομορφιάς.
Η καμπάνια που φέρει τίτλο #IWILLNOTBEDELETED θα υποστηριχθεί από 15 πρεσβευτές της Rimmel, μεταξύ των οποίων οι Rita Ora και Cara Delevingne, και θα εκτελεστεί σε social media και ψηφιακά κανάλια.
Η ενέργεια βασίζεται σε νέα έρευνα που έδειξε ότι σχεδόν το ένα τέταρτο (23%) των νέων γυναικών είχαν υποστεί cyberbullying ομορφιάς και σαν αποτέλεσμα διαγράφονται περί τις 115 εκατομμύρια εικόνες ετησίως από τα social media.
Το δημιουργικό της καμπάνιας υπογράφει η BETC London, ενώ τον Ιανουάριο, οι Rimmel και «The Cybersmile Foundation» θα λανσάρουν ένα εργαλείο AI.
Η καμπάνια που φέρει τίτλο #IWILLNOTBEDELETED θα υποστηριχθεί από 15 πρεσβευτές της Rimmel, μεταξύ των οποίων οι Rita Ora και Cara Delevingne, και θα εκτελεστεί σε social media και ψηφιακά κανάλια.
Η ενέργεια βασίζεται σε νέα έρευνα που έδειξε ότι σχεδόν το ένα τέταρτο (23%) των νέων γυναικών είχαν υποστεί cyberbullying ομορφιάς και σαν αποτέλεσμα διαγράφονται περί τις 115 εκατομμύρια εικόνες ετησίως από τα social media.
Το δημιουργικό της καμπάνιας υπογράφει η BETC London, ενώ τον Ιανουάριο, οι Rimmel και «The Cybersmile Foundation» θα λανσάρουν ένα εργαλείο AI.