Revolut και Anomaly με παγκόσμια καμπάνια

Η Revolut, η παγκόσμια fintech και αδειοδοτημένη ευρωπαϊκή τράπεζα, ανακοινώνει τη νέα παγκόσμια καμπάνια της με τίτλο «Banking and Beyond», σε συνεργασία με την Anomaly. Η καμπάνια κυκλοφορεί σε πάνω από 20 χώρες, συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδας. Αξιοποιώντας μια σειρά από κανάλια όπως βίντεο, OOH, DOOH μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η καμπάνια αναβαθμίζει το brand της Revolut χάρη στην υψηλή αισθητική και τη συναισθηματική αφήγηση.
H καμπάνια στέλνει ένα σαφές μήνυμα στους πελάτες της να πιστέψουν πως μπορούν να έχουν μια ολοκληρωμένη τραπεζική εμπειρία όπου όλα είναι δυνατά. Το κοινό παρακολουθεί μια γυναίκα καθώς πιάνει την κάρτα Revolut και στη συνέχεια μεταφέρεται σε έναν ονειρικό κόσμο, όπου οι χρηματικές δυνατότητες ζωντανεύουν. Επιστρέφοντας στον πραγματικό κόσμο, είναι έτοιμη να πληρώσει με τη Revolut.
Ο Antoine Le Nel, Chief Growth and Marketing Officer της Revolut, δήλωσε: «Η καμπάνια Banking and Beyond αποτυπώνει όλες τις καινοτόμους δυνατότητες που βρίσκονται στην τσέπη ενός πελάτη της Revolut και αναδεικνύει τη συναισθηματική σύνδεση μεταξύ των ανθρώπων και των χρημάτων τους».
Η Camilla Harrisson, CEO της Anomaly London, επεσήμανε: «Στο επίκεντρο της ραγδαίας ανάπτυξης της Revolut βρίσκεται μια διαρκώς εξελισσόμενη, παγκοσμίου κλάσης εμπειρία προϊόντος, η οποία έχει σχεδιαστεί για να μεγιστοποιεί τις δυνατότητες των χρημάτων για κάθε πελάτη».
H καμπάνια στέλνει ένα σαφές μήνυμα στους πελάτες της να πιστέψουν πως μπορούν να έχουν μια ολοκληρωμένη τραπεζική εμπειρία όπου όλα είναι δυνατά. Το κοινό παρακολουθεί μια γυναίκα καθώς πιάνει την κάρτα Revolut και στη συνέχεια μεταφέρεται σε έναν ονειρικό κόσμο, όπου οι χρηματικές δυνατότητες ζωντανεύουν. Επιστρέφοντας στον πραγματικό κόσμο, είναι έτοιμη να πληρώσει με τη Revolut.
Ο Antoine Le Nel, Chief Growth and Marketing Officer της Revolut, δήλωσε: «Η καμπάνια Banking and Beyond αποτυπώνει όλες τις καινοτόμους δυνατότητες που βρίσκονται στην τσέπη ενός πελάτη της Revolut και αναδεικνύει τη συναισθηματική σύνδεση μεταξύ των ανθρώπων και των χρημάτων τους».
Η Camilla Harrisson, CEO της Anomaly London, επεσήμανε: «Στο επίκεντρο της ραγδαίας ανάπτυξης της Revolut βρίσκεται μια διαρκώς εξελισσόμενη, παγκοσμίου κλάσης εμπειρία προϊόντος, η οποία έχει σχεδιαστεί για να μεγιστοποιεί τις δυνατότητες των χρημάτων για κάθε πελάτη».