Ραγδαία βελτίωση της διαφημιστικής δαπάνης
Ραγδαία βελτίωση της διαφημιστικής δαπάνηςΤαχύτερα από το αναμενόμενο αναπτύσσεται η παγκόσμια διαφημιστική δαπάνη, σύμφωνα με τη ZenithOptimedia, βασισμένη στις βελτιωμένες οικονομίες, την εξάπλωση του programmatic buying και την ραγδαία αύξηση του mobile advertising.
Η εταιρεία του ομίλου Publicis αναθεώρησε τις προβλέψεις της για το 2014, αναμένοντας πλέον ανάπτυξη 5,5% μέσα στο τρέχον έτος (537 δις. δολάρια), η οποία θα ανέβει στο 5,8% το 2015 και στο 6,1% το 2016. Η εξέλιξη αυτή σηματοδοτεί βελτίωση 0,2% σε σύγκριση με τις προβλέψεις Δεκεμβρίου και στηρίζεται κατά κύριο λόγο στην ανοδική πορεία Αμερικής και Ασίας-Ειρηνικού.
Σύμφωνα με όσα σημειώνει η ZenithOptimedia, η διαφημιστική δαπάνη και δη η τηλεοπτική θα ωφεληθεί σημαντικά την τρέχουσα χρονιά από γεγονότα, όπως οι Χειμερινοί Ολυμπιακοί Αγώνες και το καλοκαιρινό Παγκόσμιο Κύπελλο της Βραζιλίας.
Γεωγραφικά τώρα, κορυφαίες αγορές κατά σειρά είναι αυτές των ΗΠΑ, Ιαπωνίας, Κίνας, Γερμανίας και Ην. Βασιλείου, ενώ σε ότι αφορά την Ευρωζώνη, οι προβλέψεις αναφέρουν αύξηση 0,7%, που είναι η πρώτη μετά το 2010.