Publicis: Υποτονικό το τρίτο τρίμηνο
Publicis: Υποτονικό το τρίτο τρίμηνοΟ όμιλος Publicis κατέγραψε άλλη μια περίοδο με αδύναμα κέρδη, αυτή του τρίτου τριμήνου του τρέχοντος οικονομικού έτους, με τον chief executive Maurice Levy να «κατηγορεί» την αποτυχημένη προσπάθεια συγχώνευσης με τον Omnicom και να παραδέχεται πως… «το management είχε στρέψει σε μεγάλο βαθμό την προσοχή του σε άλλα σχέδια και όχι τόσο στη βραχυπρόθεσμη απόδοση και πρόοδο».
Συγκεκριμένα, η οργανική ανάπτυξη άγγιξε, μόλις το 1%, ενώ τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 4%, ανερχόμενα σε 2,21 δισεκατομμύρια δολάρια. Παράλληλα, ο όμιλος κατηγόρησε τη «φτωχή» οργανική ανάπτυξη που σημείωσε η παγκόσμια οικονομία, ιδιαίτερα σε ορισμένες αναπτυσσόμενες αγορές, καθώς και η μέτρια πορεία της Ευρώπης.
«Η οργανική ανάπτυξη ήταν ελαφρά αυξημένη σε σχέση με το δεύτερο τρίμηνο του έτους, ωστόσο δεν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες μας» τόνισε ο Levy. Από γεωγραφικής πλευράς, ο όμιλος Publicis δεν παρουσίασε οργανική ανάπτυξη σε Ευρώπη, BRIC (Βραζιλία, Ρωσία, Ινδία, Κίνα) και MISSAT (Μεξικό, Ινδονησία, Σιγκαπούρη, Νότια Αφρική και Τουρκία), ενώ αυξήθηκε κατά 1% στη Βόρεια Αμερική.
Στις υψηλά ανεπτυγμένες οικονομίες, που αντιπροσωπεύουν το 23% των συνολικών έσοδων, η ανάπτυξη αυτή άγγιξε το 2,1%, ωστόσο και πάλι είναι χαμηλότερη από την αντίστοιχη περσινή.
Για το πρώτο εννεάμηνο, τα οργανικά έσοδα αυξήθηκαν κατά 1,6% συγκριτικά με πέρσι.