Publicis: Προχώρησε σε εξαγορά της Lotame

Η Publicis προχώρησε σε συμφωνία για την εξαγορά της Lotame.
Ως παγκόσμια εταιρεία σε δεδομένα, identity και τεχνολογία,
η Lotame κατέχει ένα από τα
μεγαλύτερα end-to-end data
marketplaces παγκοσμίως, που καλύπτουν 109 χώρες.
Η ιδιόκτητη identity
λύση της παρέχει
συνεπές και σχετικό
κοινό, που βασίζεται
σε 100+ πηγές δεδομένων και ενεργοποιείται μέσω περισσότερων από 1,6
δισ. IDs, για 4.000+ κορυφαία
brands και διαφημιζόμενους στον
κόσμο. Τα συνδυασμένα δεδομένα και τα identity assets της
Lotame και των 2,3 δισ. παγκόσμιων προφίλ της Publicis Groupe
θα επιτρέψουν στους πελάτες να
προσεγγίσουν το 91% των χρηστών του διαδικτύου με εξατομικευμένα μηνύματα σε ακόμη
μεγαλύτερη ακρίβεια.
Ειδικότερα, η Epsilon και η Lotame θα θέσουν την ηγετική θέση του identity driven marketing στα χέρια όλων των πελατών. Η Lotame θα γίνει μέρος της Epsilon, με επικεφαλής τον ιδρυτή και CEO Andy Monfried της Publicis. Ο πρόεδρος και CEO της Publicis Groupe, Arthur Sadoun, ανέφερε: «Συνδέοντας τη Lotame με την Epsilon, ενισχύουμε το κορυφαίο μας γράφημα ταυτότητας, δίνοντας στους πελάτες μας το μοναδικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα να βλέπουν και να επικοινωνούν με το 91% όλων των ενηλίκων, με ασφάλεια».
Ειδικότερα, η Epsilon και η Lotame θα θέσουν την ηγετική θέση του identity driven marketing στα χέρια όλων των πελατών. Η Lotame θα γίνει μέρος της Epsilon, με επικεφαλής τον ιδρυτή και CEO Andy Monfried της Publicis. Ο πρόεδρος και CEO της Publicis Groupe, Arthur Sadoun, ανέφερε: «Συνδέοντας τη Lotame με την Epsilon, ενισχύουμε το κορυφαίο μας γράφημα ταυτότητας, δίνοντας στους πελάτες μας το μοναδικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα να βλέπουν και να επικοινωνούν με το 91% όλων των ενηλίκων, με ασφάλεια».