Publicis: Νέο τμήμα για τα retail media

Με τη διαφημιστική δαπάνη στα
retail media να προβλέπεται να
φτάσει τα 60 δισεκατομμύρια
δολάρια μέσα στα επόμενα δύο
χρόνια, η Publicis ετοιμάζεται να
διεκδικήσει μεγαλύτερο μερίδιο
από την πίτα, και γι' αυτό δημιουργεί μια νέα πλατφόρμα με τις μεγαλύτερες
tech εξαγορές που
έχει κάνει.
Η Publicis ξεκίνησε το σχετικό «ράλι» με την εξαγορά της Sapient το 2014 και ακολούθησε η μεγάλη επένδυση 4,4 δισεκατομμυρίων δολαρίων για την απόκτηση της Epsilon το 2019. Μόνο το περασμένο έτος έφερε τη CitrusAd και την Profitero στον όμιλο, καταβάλλοντας μόνο για την τελευταία 210 εκατομμύρια δολάρια.
Όλα αυτά οδήγησαν στην ίδρυση ενός νέου τμήματος με το όνομα «CitrusAd, powered by Epsilon», το οποίο ανακοινώθηκε στο συνέδριο της εταιρείας VivaTech, χθες, 16 Ιουνίου. «Δίνουμε τη δυνατότητα στα brands να συνδέονται με πραγματικούς ανθρώπους σε όλο το φάσμα του αγοραστικού ταξιδιού και να λαμβάνουν επενδυτικές αποφάσεις που βασίζονται σε μετρήσεις σε πραγματικό χρόνο», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Publicis Groupe, Arthur Sadoun, ο οποίος στο παρελθόν είχε προβλέψει ότι οι διαφημιστικές επενδύσεις σε retail media θα ξεπεράσουν αυτές που απορροφά η τηλεόραση, έως το 2025.
Η Publicis ξεκίνησε το σχετικό «ράλι» με την εξαγορά της Sapient το 2014 και ακολούθησε η μεγάλη επένδυση 4,4 δισεκατομμυρίων δολαρίων για την απόκτηση της Epsilon το 2019. Μόνο το περασμένο έτος έφερε τη CitrusAd και την Profitero στον όμιλο, καταβάλλοντας μόνο για την τελευταία 210 εκατομμύρια δολάρια.
Όλα αυτά οδήγησαν στην ίδρυση ενός νέου τμήματος με το όνομα «CitrusAd, powered by Epsilon», το οποίο ανακοινώθηκε στο συνέδριο της εταιρείας VivaTech, χθες, 16 Ιουνίου. «Δίνουμε τη δυνατότητα στα brands να συνδέονται με πραγματικούς ανθρώπους σε όλο το φάσμα του αγοραστικού ταξιδιού και να λαμβάνουν επενδυτικές αποφάσεις που βασίζονται σε μετρήσεις σε πραγματικό χρόνο», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Publicis Groupe, Arthur Sadoun, ο οποίος στο παρελθόν είχε προβλέψει ότι οι διαφημιστικές επενδύσεις σε retail media θα ξεπεράσουν αυτές που απορροφά η τηλεόραση, έως το 2025.