Publicis Media US: Εξαγοράζει την Dysrupt
Η Publicis Media στις ΗΠΑ εξαγόρασε την Dysrupt, μια εταιρεία
ψηφιακού μάρκετινγκ με γνώμονα
την απόδοση, που επικεντρώνεται σε paid media, creative και μετρήσεις. Το Impact Advertising
System, η multimedia λύση της
Dysrupt, αναμένεται
να βελτιώσει τη διαχείριση διαφημίσεων
πλήρους εξυπηρέτησης για τους πελάτες
της Publicis Media.
Το IAS αποτελείται
από media-buying
τεχνολογία για τη βελτίωση της ποιότητας και της αποτελεσματικότητας των media. Βελτιώνει επίσης
την απόδοση με διαφημίσεις νέας
γενιάς (τεχνητής νοημοσύνης) και
προσφέρει ένα σύστημα μέτρησης
χωρίς cookies για να αυξήσει την
αξία για τους πελάτες.
Η Dysrupt ιδρύθηκε το 2019 και έχει βελτιστοποιήσει την απόδοση της καμπάνιας στο e-commerce, την ψυχαγωγία, τη χρηματοοικονομική τεχνολογία, την υγεία και την ευεξία. O διευθύνων σύμβουλος της Dysrupt, Peter Muzzonigro, o CRO Ο Jarod Haness και ο COO Nate Lorenzen θα ενταχθούν στην Publicis Media, και θα αναφέρονται τον Chris Boothe, διευθύνοντα σύμβουλο της Publicis Media U.S. Haness και Lorenzen τόνισαν ότι η ένωση των δυνάμεων ενισχύει την αποστολή της Dysrupt: «να κάνει το αδύνατο… κερδοφόρο». Ο Boothe ανέφερε: «Η Dysrupt προσφέρει εξαιρετικά αποτελέσματα για τους πελάτες, ανατρέποντας τις παραδοσιακές στρατηγικές μάρκετινγκ».
Η Dysrupt ιδρύθηκε το 2019 και έχει βελτιστοποιήσει την απόδοση της καμπάνιας στο e-commerce, την ψυχαγωγία, τη χρηματοοικονομική τεχνολογία, την υγεία και την ευεξία. O διευθύνων σύμβουλος της Dysrupt, Peter Muzzonigro, o CRO Ο Jarod Haness και ο COO Nate Lorenzen θα ενταχθούν στην Publicis Media, και θα αναφέρονται τον Chris Boothe, διευθύνοντα σύμβουλο της Publicis Media U.S. Haness και Lorenzen τόνισαν ότι η ένωση των δυνάμεων ενισχύει την αποστολή της Dysrupt: «να κάνει το αδύνατο… κερδοφόρο». Ο Boothe ανέφερε: «Η Dysrupt προσφέρει εξαιρετικά αποτελέσματα για τους πελάτες, ανατρέποντας τις παραδοσιακές στρατηγικές μάρκετινγκ».