Publicis Media: Νέος επικεφαλής επικοινωνίας στη Β. Αμερική

Στην πρόσληψη του Mike Paul, γνωστού και ως "Reputation Doctor", προχώρησε η Publicis Media προκειμένου να ηγηθεί των εταιρικών επικοινωνιών εσωτερικά κι εξωτερικά, σε Ηνωμένες Πολιτείες, Καναδά και Μεξικό.
Ο Paul έχει ήδη αναλάβει τα καθήκοντά του και σύμφωνα με όσα επισήμανε η global head των new business development and communications της Publicis Media, Lauren Hanrahan... "προσλήφθηκε, καθώς η φήμη που για τις ικανότητες στο management και την τεχνογνωσία της επικοινωνίας, τον καθιστούν το πλήρες πακέτο".
Ο Paul διαδέχεται στο νέο του ρόλο τον Ashok Sinha, που αποχώρησε από την Publicis Media τον Οκτώβριο. Προϊστάμενη του θα είναι η exec VP-director of global communications της media μονάδας του Publicis Groupe, Anita McGorty. Η Hanrahan ανέφερε επίσης πως ζητήματα media διαφάνειας θα αποτελούν μέρος του εστιακού ενδιαφέροντος του Paul.
"Τους προηγούμενους μήνες, πρωταρχικό μας ενδιαφέρον ήταν η direct συνεργασία με τους πελάτες και επιζητήσουμε να τους δίνουμε τις κατάλληλες αναφορές, σε οποιαδήποτε ερώτηση είχαν" συμπλήρωσε.
Κι όλα αυτά, έπειτα από τους ελέγχους που ξεκίνησαν μεγάλοι διαφημιζόμενοι (όπως οι J.P. Morgan Chase, Mars και General Electric) στις media συνεργάτιδές τους, με αφορμή έκθεση που δημοσίευσαν οι Ebiquity και K2 περί μη διαφανών media buying πρακτικών.
Σύμφωνα με όσα επισήμανε η Hanrahan, ο Maurice Levy ανέφερε εμπιστευτικά πως ο όμιλος "τα πήγε καλά με αυτές τις αναφορές".
Ο Paul έχει ήδη αναλάβει τα καθήκοντά του και σύμφωνα με όσα επισήμανε η global head των new business development and communications της Publicis Media, Lauren Hanrahan... "προσλήφθηκε, καθώς η φήμη που για τις ικανότητες στο management και την τεχνογνωσία της επικοινωνίας, τον καθιστούν το πλήρες πακέτο".
Ο Paul διαδέχεται στο νέο του ρόλο τον Ashok Sinha, που αποχώρησε από την Publicis Media τον Οκτώβριο. Προϊστάμενη του θα είναι η exec VP-director of global communications της media μονάδας του Publicis Groupe, Anita McGorty. Η Hanrahan ανέφερε επίσης πως ζητήματα media διαφάνειας θα αποτελούν μέρος του εστιακού ενδιαφέροντος του Paul.
"Τους προηγούμενους μήνες, πρωταρχικό μας ενδιαφέρον ήταν η direct συνεργασία με τους πελάτες και επιζητήσουμε να τους δίνουμε τις κατάλληλες αναφορές, σε οποιαδήποτε ερώτηση είχαν" συμπλήρωσε.
Κι όλα αυτά, έπειτα από τους ελέγχους που ξεκίνησαν μεγάλοι διαφημιζόμενοι (όπως οι J.P. Morgan Chase, Mars και General Electric) στις media συνεργάτιδές τους, με αφορμή έκθεση που δημοσίευσαν οι Ebiquity και K2 περί μη διαφανών media buying πρακτικών.
Σύμφωνα με όσα επισήμανε η Hanrahan, ο Maurice Levy ανέφερε εμπιστευτικά πως ο όμιλος "τα πήγε καλά με αυτές τις αναφορές".