To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Publicis: Η Amy Armstrong στον νεοσύστατο CRO ρόλο

Publicis: Η Amy Armstrong  στον νεοσύστατο CRO ρόλο
Το πρώην στέλεχος της IPG και της Amazon Ads, η Amy Armstrong, θα ενταχθεί στο Publicis Groupe ως Chief Revenue Officer, ένας νέος ρόλος στην εταιρεία, από την 1η Μαρτίου. Η Armstrong έρχεται από την Amazon Ads, όπου ήταν διευθύντρια παγκόσμιας ανάπτυξης πελατών από τον Ιούνιο του 2022 και μετά από πέντε χρόνια ως διευθύνουσα σύμβουλος της IPG Mediabrands' Initiative. Πριν από αυτό, ήταν πρόεδρος της BPN Worldwide για ένα χρόνο, αφού πέρασε 13 χρόνια στην ID Media, όπου ανέβηκε στην προεδρία.
Στο Publicis Groupe, η Armstrong θα αναλάβει να συνδέσει τους οργανισμούς πωλήσεων στην Publicis Connected Media, η οποία περιλαμβάνει τα digital experience agencies, την εταιρεία Martech Epsilon, το Influencer Marketing shop Influential, τον επενδυτικός βραχίονα PMX και τη Publicis Media. Η Armstrong θα συμμετέχει στις παγκόσμιες επιτροπές διαχείρισης και των ΗΠΑ και θα αναφέρεται στον Dave Penski, ο οποίος προήχθη νωρίτερα αυτόν το μήνα ως επικεφαλής της Publicis Connected Media.
Σε δήλωσή του, ο Penski είπε ότι «η ηγεσία, η ώθηση και η απαράμιλλη γνώση Armstrong για τα παγκόσμια media, το commerce και το μάρκετινγκ θα είναι ανεκτίμητα, καθώς επιταχύνουμε ακόμη περισσότερο.
Το τοπίο των media είναι όλο και πιο κατακερματισμένο, δεν θα μπορούσαμε να είμαστε πιο χαρούμενοι που η Amy εντάχθηκε στην ομάδα μας». Η Armstrong ανέφερε χαρακτηριστικά: «Η ένταξη στην Publicis είναι μια ευκαιρία να είσαι μέλος μιας ομάδας «στην πρώτη γραμμή της μεταμόρφωσης της βιομηχανίας. Σε όλη τη διάρκεια της καριέρας μου, έλκομαι σταθερά από πρωτοποριακές προκλήσεις που ωθούν τα όρια του τι είναι εφικτό στον κλάδο μας»