To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Publicis Groupe: Ενώνει Leo Burnett και Publicis Worldwide

Publicis Groupe: Ενώνει Leo  Burnett και Publicis Worldwide
Η Publicis Groupe συγχωνεύει δύο από τα βασικά δημιουργικά της agencies, τη Leo Burnett και την Publicis Worldwide, σε ένα ενιαίο δίκτυο με το όνομα «Leo». Ο νέος οργανισμός θα συγκεντρώσει 15.000 εργαζομένους σε 90 χώρες.
Η Leo θα συνδυάζει την κληρονομιά της Leo Burnett, γνωστής για την ανθρωποκεντρική δημιουργικότητά της, με την εμπειρία της Publicis Worldwide στον επιχειρηματικό μετασχηματισμό με τη φιλοσοφία «Power of One».
Το νέο δίκτυο διαθέτει ένα επανασχεδιασμένο λογότυπο, που αντιπροσωπεύει την ένωση με το διάσημο όνομα Leo Burnett με το γνωστό λιοντάρι της Publicis. «Αυτό δεν είναι ένα παιχνίδι αποδοτικότητας. Πρόκειται για εκθετική δημιουργικότητα, που συνδυάζει την ανθρώπινη εφευρετικότητα και τις δυνατότητες της τεχνητής νοημοσύνης για την αντιμετώπιση των σημερινών πολύπλοκων επιχειρηματικών προκλήσεων», δήλωσε η Carla Serrano, Global Chief Strategy Officer της Publicis Groupe.
Στην ηγεσία της Leo θα βρεθούν ο Marco Venturelli και η Agathe Bousquet, οι οποίοι σήμερα είναι Copresidents της Publicis Worldwide.