Publicis Groupe: Aναβαθμίζει τις προσδοκίες για ανάπτυξη

Η Publicis Groupe αναβάθμισε τις
εκτιμήσεις της για οργανική αύξηση εσόδων φέτος, καθώς ανακοίνωσε τα αποτελέσματα τριμήνου,
δηλώνοντας ότι είναι «έτοιμη να
αντιμετωπίσει τις συνεχιζόμενες
αβεβαιότητες» που προκαλούνται
από μακροοικονομικούς παράγοντες.
O διεθνής διαφημιστικός όμιλος με έδρα το Παρίσι, ο οποίος κατέχει agencies όπως τα Saatchi & Saatchi, Leo Burnett και Zenith, δήλωσε ότι αναμένει να επιτύχει οργανική ανάπτυξη 6% έως 7% το 2022, εκτίμηση υψηλότερη από τον προηγούμενο στόχο της που ήταν 4% έως 5%.
To Publicis Groupe επέλεξε να μην αναβαθμίσει τις προσδοκίες όταν ανέφερε τα αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου. Δήλωσε ότι η απόδοσή του κατά τους πρώτους τρεις μήνες του έτους θα τον είχε ωθήσει κανονικά να αυξήσει τις προσδοκίες του, αλλά έκανε πίσω λόγω της αβεβαιότητας που δημιουργήθηκε από τον αυξανόμενο πληθωρισμό και τον πόλεμο στην Ουκρανία.
O διεθνής διαφημιστικός όμιλος με έδρα το Παρίσι, ο οποίος κατέχει agencies όπως τα Saatchi & Saatchi, Leo Burnett και Zenith, δήλωσε ότι αναμένει να επιτύχει οργανική ανάπτυξη 6% έως 7% το 2022, εκτίμηση υψηλότερη από τον προηγούμενο στόχο της που ήταν 4% έως 5%.
To Publicis Groupe επέλεξε να μην αναβαθμίσει τις προσδοκίες όταν ανέφερε τα αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου. Δήλωσε ότι η απόδοσή του κατά τους πρώτους τρεις μήνες του έτους θα τον είχε ωθήσει κανονικά να αυξήσει τις προσδοκίες του, αλλά έκανε πίσω λόγω της αβεβαιότητας που δημιουργήθηκε από τον αυξανόμενο πληθωρισμό και τον πόλεμο στην Ουκρανία.