Publicis: Απέκτησε τη Mars United Commerce
Η Publicis ανακοίνωσε την εξαγορά της Mars United Commerce για
άγνωστο ποσό, προχωρώντας σε μια κίνηση που ενισχύει τις δυνατότητές της στον τομέα του commerce. Η πρώην Mars Agency, Mars United
Commerce (MUC) είναι μια ανεξάρτητη εταιρεία commerce μάρκετινγκ
που καθοδηγεί τους marketers να προσεγγίσουν καταναλωτές με τον
καλύτερο τρόπο σε online και offline οικοσυστήματα αγορών.
Με περισσότερους από 1.000 υπαλλήλους, σε 14 «κόμβους» σε όλο τον κόσμο, οι εκτιμήσεις για τα ετήσια έσοδα της εταιρείας ποικίλλουν μεταξύ 75 και 185 εκατ. δολαρίων. Η Publicis έχει ήδη πραγματοποιήσει αρκετές επενδύσεις για να ενισχύσει τις βασικές της δυνατότητες στο χώρο του commerce, των retail media και των commerce media γενικότερα, με τις εξαγορές της Profitero το 2022, της CitrusAd το 2021 και, φυσικά, της Epsilon το 2019.
«Η Publicis βρίσκεται στη μοναδική θέση ώστε να μπορεί να βοηθά τους πελάτες να κατανοήσουν, σε ατομικό επίπεδο, τόσο τους υπάρχοντες καταναλωτές όσο και τις μελλοντικές προοπτικές που υπάρχουν και να συνδέσουν αυτήν τη γνώση με τα νέα media channels που λειτουργούν καλύτερα για την επιχείρησή τους: connected TV, commerce και δημιουργούς».
Ο CEO της Publicis, Arthur Sadoun, ανέφερε σε ανακοίνωσή του: « Όλα αυτά, στα οικοσυστήματα των ίδιων των πελατών, δίνοντάς τους τον έλεγχο των πελατειακών τους σχέσεων και τη διαφάνεια στις επενδύσεις και τα αποτελέσματά τους».
Με περισσότερους από 1.000 υπαλλήλους, σε 14 «κόμβους» σε όλο τον κόσμο, οι εκτιμήσεις για τα ετήσια έσοδα της εταιρείας ποικίλλουν μεταξύ 75 και 185 εκατ. δολαρίων. Η Publicis έχει ήδη πραγματοποιήσει αρκετές επενδύσεις για να ενισχύσει τις βασικές της δυνατότητες στο χώρο του commerce, των retail media και των commerce media γενικότερα, με τις εξαγορές της Profitero το 2022, της CitrusAd το 2021 και, φυσικά, της Epsilon το 2019.
«Η Publicis βρίσκεται στη μοναδική θέση ώστε να μπορεί να βοηθά τους πελάτες να κατανοήσουν, σε ατομικό επίπεδο, τόσο τους υπάρχοντες καταναλωτές όσο και τις μελλοντικές προοπτικές που υπάρχουν και να συνδέσουν αυτήν τη γνώση με τα νέα media channels που λειτουργούν καλύτερα για την επιχείρησή τους: connected TV, commerce και δημιουργούς».
Ο CEO της Publicis, Arthur Sadoun, ανέφερε σε ανακοίνωσή του: « Όλα αυτά, στα οικοσυστήματα των ίδιων των πελατών, δίνοντάς τους τον έλεγχο των πελατειακών τους σχέσεων και τη διαφάνεια στις επενδύσεις και τα αποτελέσματά τους».