Πρόβλεψη για διπλασιασμό της mobile δαπάνης
Πρόβλεψη για διπλασιασμό της mobile δαπάνηςΤα αποτελέσματα έρευνας για την παγκόσμια mobile advertising αγορά, που διενεργήθηκε τους μήνες Ιανουάριο και Φεβρουάριο, παρουσίασε η Rubicon Project, στη διάρκεια του Mobile World Congress της Βαρκελώνης.
Η μελέτη αποκαλύπτει πως τη στιγμή που η επένδυση στην mobile διαφήμιση αντιπροσωπεύει το 7% του συνόλου της δαπάνης από πλευράς εταιρειών, υπάρχει η πεποίθηση πως θα υπερδιπλασιαστεί, φτάνοντας στο 16% μέσα στο 2014.
Επιπρόσθετα, το 95% των αγοραστών διαφημιστικού χώρου οι οποίοι συμμετείχαν στην έρευνα, τόνισαν πως σκοπεύουν να αγοράσουν ή έχουν ήδη αγοράσει χώρο από ιδιωτικές mobile εταιρείες για το τρέχον έτος. Στο μεταξύ, εκτιμάται πως η mobile δαπάνη θα χωριστεί σε in-app inventory (36%), mobile-optimised sites (31%) και καθιερωμένα web formats που βρίσκουν εφαρμογή σε tablets (33%).
Σε ότι αφορά τα metrics που χρησιμοποιούν οι αγοραστές για να μετρούν την αποτελεσματικότητα των mobile καμπανιών, τα cost per action (CPA) ή cost per install (CPI) είναι τα πιο δημοφιλή.