Προς media spec η Novartis
Προς media spec η NovartisΊδιες πηγές αναφέρουν πως ο ιατροφαρμακευτικός κολοσσός μελετάει τις επιλογές του, ωστόσο δεν έχει ξεκινήσει τη διαδικασία αναθεώρησης. Η εταιρεία που χειρίζεται τα media της Novartis είναι η MEC (ανήκει στον όμιλο της WPP), ενώ εκτιμάται πως ο πελάτης ξοδεύει περί τα 600 εκατομμύρια ετησίως για διαφημίσεις σε παγκόσμια κλίμακα, ποσό που είναι μειωμένο κατά το 1/3 σε σύγκριση με αυτό που διέθετε μερικά χρόνια πριν. Τέλος, η Novartis συγκέντρωσε το λογαριασμό στη MEC το 2008, μετατοπίζοντας σε αυτή και το τμήμα των ΗΠΑ, που μέχρι τότε χειριζόταν η MindShare.