Προς Dentsu τα media της Jaguar Land Rover

Προβάδισμα φέρεται να έχει αποκτήσει η Dentsu για την ανάληψη χειρισμού του, ύφους 500 εκατομμυρίων δολαρίων, παγκόσμιου media λογαριασμού της Jaguar Land Rover.
Η εταιρεία αυτοκινήτων υποστήριξε πως δεν έχει ληφθεί ακόμα η τελική απόφαση για τον νικητή του σχετικού spec, με εκπρόσωπό της να επισημαίνει πως: "οι συζητήσεις βρίσκονται σε εξέλιξη". Η Mindshare του ομίλου WPP διατηρούσε τον Media λογαριασμό της Jaguar Land Rover για 17 χρόνια, ενώ τόσο εκείνη όσο και η Dentsu δεν προχώρησαν σε κάποιο σχόλιο.
Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις, η αυτοκινητοβιομηχανία ξοδεύει περί τα 500 εκατομμύρια το χρόνο σε media και marketing σκοπούς. Η δράση της εκτείνεται σε πέντε βασικές περιφέρειες: Ηνωμένο Βασίλειο, Ευρώπη, Κίνα, Ηνωμένες Πολιτείες και υπόλοιπος κόσμος. Επιπλέον, αξίζει να σημειωθεί πως οι Jaguar και Land Rover διαφημίζονται σαν ξεχωριστά brands, ενώ ο Felix Bräutigam αναλαμβάνει από την 1η Ιανουαρίου χρέη chief marketing officer για την εταιρεία, προερχόμενος από την Porsche.
Η εταιρεία αυτοκινήτων υποστήριξε πως δεν έχει ληφθεί ακόμα η τελική απόφαση για τον νικητή του σχετικού spec, με εκπρόσωπό της να επισημαίνει πως: "οι συζητήσεις βρίσκονται σε εξέλιξη". Η Mindshare του ομίλου WPP διατηρούσε τον Media λογαριασμό της Jaguar Land Rover για 17 χρόνια, ενώ τόσο εκείνη όσο και η Dentsu δεν προχώρησαν σε κάποιο σχόλιο.
Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις, η αυτοκινητοβιομηχανία ξοδεύει περί τα 500 εκατομμύρια το χρόνο σε media και marketing σκοπούς. Η δράση της εκτείνεται σε πέντε βασικές περιφέρειες: Ηνωμένο Βασίλειο, Ευρώπη, Κίνα, Ηνωμένες Πολιτείες και υπόλοιπος κόσμος. Επιπλέον, αξίζει να σημειωθεί πως οι Jaguar και Land Rover διαφημίζονται σαν ξεχωριστά brands, ενώ ο Felix Bräutigam αναλαμβάνει από την 1η Ιανουαρίου χρέη chief marketing officer για την εταιρεία, προερχόμενος από την Porsche.