Ποντάρει στο Μουντιάλ η Gillette
Ποντάρει στο Μουντιάλ η GilletteΗ Gillette επιδιώκει να αξιοποιήσει τον «θόρυβο» που έχει αρχίσει να δημιουργείται ενόψει του Παγκοσμίου Κυπέλλου της Βραζιλίας και για το σκοπό αυτό προχώρησε σε χορηγικές συμφωνίες με αστέρες του ποδοσφαίρου, όπως ο Αργεντινός Λιονέλ Μέσι και ο Άγγλος τερματοφύλακας Τζο Χαρτ.
Η καμπάνια στην οποία συμμετέχουν, μεταξύ άλλων, οι εν λόγω ποδοσφαιριστές, φέρει τίτλο «Fans of Steel» κι έχει σαν στόχο να «επιβραβεύσει και να γιορτάσει» με τους fans του αθλήματος οι οποίοι επιδεικνύουν διαρκή υποστήριξη στην ομάδα τους.
Επιπρόσθετα, ο Μέσι συμμετέχει σε διαφήμιση με τίτλο «Trading Placed», μαζί με τον τενίστα Roger Federer, στην οποία χρησιμοποιεί ξυριστικές μηχανές Gillette.
Μέρος της συγκεκριμένης εμπορικής κίνησης, είναι και το λανσάρισμα ξυριστικών λεπίδων στα χρώματα εθνικών ομάδων, όπως της Βραζιλίας και της Αγγλίας.