Philips: Στην Omnicom τα media παγκοσμίως

Η Philips Domestic Appliances
μετακίνησε τον παγκόσμιο λογαριασμό της media στην Omnicom μετά
από σχετικό review. Συγκεκριμένα,
η Omnicom Media
Group (OMG) αναλαμβάνει το planning and
buying των παραδοσιακών και των ψηφιακών μέσων καθώς
και το performance
για όλο το χαρτοφυλάκιο των προϊόντων της Philips από την 1η Απριλίου.
Η ανάθεση αφορά συσκευές κουζίνας, καφετιέρες, συστήματα κλιματισμού εσωτερικού χώρου, συσκευές ατμού για ρούχα, προϊόντα σιδερώματος και καθαρισμού δαπέδου της Philips σε περισσότερες από 100 χώρες. Η Carat χειριζόταν το λογαριασμό στην Ευρώπη από το 1996. Οι παγκόσμιες δαπάνες media για τη Philips ανέρχονται σε περίπου 165 εκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με στοιχεία του COMvergence.
Τα brands με τα οποία θα συνεργάζεται πλέον η Omnicom, περιλαμβάνουν τα Philips Airfryer, Espresso Machine, LatteGo, PerfectCare Steam Generator, Air Purifier, AquaTrio Cordless Vacuum, Saeco, Gaggia, Preethi, Philips Walita, L’Or Barista και Senseo.
Η ανάθεση αφορά συσκευές κουζίνας, καφετιέρες, συστήματα κλιματισμού εσωτερικού χώρου, συσκευές ατμού για ρούχα, προϊόντα σιδερώματος και καθαρισμού δαπέδου της Philips σε περισσότερες από 100 χώρες. Η Carat χειριζόταν το λογαριασμό στην Ευρώπη από το 1996. Οι παγκόσμιες δαπάνες media για τη Philips ανέρχονται σε περίπου 165 εκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με στοιχεία του COMvergence.
Τα brands με τα οποία θα συνεργάζεται πλέον η Omnicom, περιλαμβάνουν τα Philips Airfryer, Espresso Machine, LatteGo, PerfectCare Steam Generator, Air Purifier, AquaTrio Cordless Vacuum, Saeco, Gaggia, Preethi, Philips Walita, L’Or Barista και Senseo.