PHD: Πρώτο agency σε New Business
![PHD: Πρώτο agency σε New Business](https://www.advertising.gr/uploads/images/125980/phd-proto-agency-se-new-business-medet.jpg?lm=a8a2eddc5ed1ec7fbd30b2c25dba645b)
Για το πρώτο εξάμηνο του 2024,
η PHD της Omnicom είναι το
κορυφαίο agency σε παγκόσμιο
επίπεδο new business, σύμφωνα
με στοιχεία που συγκεντρώθηκαν από την ερευνητική εταιρεία
COMvergence.
Το agency είχε καθαρά new business που υπολογίζονται σε 3,3 δισεκατομμύρια δολάρια. Αυτός ο αριθμός περιλαμβάνει τις δουλειές που κέρδισαν αλλά και τη διατήρηση του παγκόσμιου λογαριασμού της Volkswagen, αξίας 2,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Το αδερφικό agency OMD κατατάσσεται στη δεύτερη θέση με σχεδόν 1,5 δισεκατομμύρια δολάρια σε new business, κυρίως λόγω της «νίκης» της Gap Inc. στις ΗΠΑ (590 εκατομμύρια δολάρια) και της διατήρησης της Mercedes-Benz στην Κίνα (110 εκατομμύρια δολάρια). Η Starcom κατέλαβε την τρίτη θέση, σημειώνοντας το μεγαλύτερο ποσό κερδών νέων πελατών (συνολικά 1,2 δισεκατομμύρια δολάρια), συμπεριλαμβανομένων των Lego global (440 εκατομμύρια δολάρια) και Nestlé China (420 εκατομμύρια δολάρια).
Σε επίπεδο ομίλου, η Omnicom Media Group κατέλαβε την πρώτη θέση, σύμφωνα με την COMvergence, με συνολικά new business αξίας 5,3 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Η Publicis Media ήταν δεύτερη και η GroupM τρίτη.
Το agency είχε καθαρά new business που υπολογίζονται σε 3,3 δισεκατομμύρια δολάρια. Αυτός ο αριθμός περιλαμβάνει τις δουλειές που κέρδισαν αλλά και τη διατήρηση του παγκόσμιου λογαριασμού της Volkswagen, αξίας 2,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Το αδερφικό agency OMD κατατάσσεται στη δεύτερη θέση με σχεδόν 1,5 δισεκατομμύρια δολάρια σε new business, κυρίως λόγω της «νίκης» της Gap Inc. στις ΗΠΑ (590 εκατομμύρια δολάρια) και της διατήρησης της Mercedes-Benz στην Κίνα (110 εκατομμύρια δολάρια). Η Starcom κατέλαβε την τρίτη θέση, σημειώνοντας το μεγαλύτερο ποσό κερδών νέων πελατών (συνολικά 1,2 δισεκατομμύρια δολάρια), συμπεριλαμβανομένων των Lego global (440 εκατομμύρια δολάρια) και Nestlé China (420 εκατομμύρια δολάρια).
Σε επίπεδο ομίλου, η Omnicom Media Group κατέλαβε την πρώτη θέση, σύμφωνα με την COMvergence, με συνολικά new business αξίας 5,3 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Η Publicis Media ήταν δεύτερη και η GroupM τρίτη.