To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

PHD: Πρωταγωνίστρια στα new business το 2016

PHD: Πρωταγωνίστρια στα new business το 2016
Το δίκτυο PHD του Omnicom Media Group κέρδισε τα περισσότερα new business μέσα στο 2016, σύμφωνα με τη σχετική παγκόσμια κατάταξη που παρουσίασε η εταιρεία ερευνών RECMA.

Η έκθεση, που φέρει τίτλο "Major Wins, Jan-Dec 2016", αξιολογεί 900 κινήσεις από τους 150 κορυφαίους διεθνείς διαφημιζόμενους. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, ο λογαριασμός του Volkswagen Group που ανέλαβε η PHD, έχει αξία 2,1 δισ. δολαρίων, ενώ οι πέντε άλλοι κορυφαίοι λογαριασμοί αφορούν στην παγκόσμια αναθεώρηση της 21st Century Fox (1,197 δισ. δολάρια), στην αναθεώρηση της Sony σε πέντε περιφέρειες (970 εκατ. δολάρια), στην αναθεώρηση της Walmart στις ΗΠΑ (881 εκατ. δολάρια), στην παγκόσμια αναθεώρηση της Coty (834 εκατ.) και σε αυτή της Coca Cola σε πέντε αγορές (810 εκατ.).

Σε επίπεδο περιφερειών, η ΕΜΕΑ παρουσίασε τις περισσότερες κινήσεις (474), ακολουθούμενη από APAC (254), ΗΠΑ (117) και Λατινική Αμερική (50). Οι MediaCom, MEC και Mediavest/Spark συγκέντρωσαν το 44% από το σύνολο των απωλειών.

Η Zenith, τέλος, ήταν η εταιρεία που κατάφερε να διατηρήσει τους περισσότερους λογαριασμούς.
TAGS: PHD, Recma