Pernod Ricard: Παγκόσμια ανάθεση στη Wavemaker

Στη Wavemaker ανέθεσε η Pernod Ricard τον παγκόσμιο λογαριασμό της media buying για το κομμάτι του travel retail (duty free).
Πρόκειται για την κατάληξη σχετικού pitch, στο οποίο συμμετείχε επίσης η Publicis Performics. Το συγκεκριμένο κομμάτι του λογαριασμού μέχρι πρότινος το χειριζόταν η εταιρεία αλκοολούχων in-house και πλέον η Wavemaker αναλαμβάνει να βοηθήσει την Pernod Ricard στην εκτέλεση της νέας επικοινωνιακής της στρατηγικής, η οποία περιλαμβάνει ψηφιακά και παραδοσιακά μέσα και «εστιάζει στην απόλυτη στόχευση των ταξιδιωτών.
Ο τομέας travel retail της Pernod Ricard αυξήθηκε σε παγκόσμιο επίπεδο κατά 6% το 2019 και αποτελεί το δεύτερο μεγαλύτερο τμήμα της εταιρείας σε επίπεδο κερδών.
Πρόκειται για την κατάληξη σχετικού pitch, στο οποίο συμμετείχε επίσης η Publicis Performics. Το συγκεκριμένο κομμάτι του λογαριασμού μέχρι πρότινος το χειριζόταν η εταιρεία αλκοολούχων in-house και πλέον η Wavemaker αναλαμβάνει να βοηθήσει την Pernod Ricard στην εκτέλεση της νέας επικοινωνιακής της στρατηγικής, η οποία περιλαμβάνει ψηφιακά και παραδοσιακά μέσα και «εστιάζει στην απόλυτη στόχευση των ταξιδιωτών.
Ο τομέας travel retail της Pernod Ricard αυξήθηκε σε παγκόσμιο επίπεδο κατά 6% το 2019 και αποτελεί το δεύτερο μεγαλύτερο τμήμα της εταιρείας σε επίπεδο κερδών.