PepsiCo: In house ομάδα για data και media

H PepsiCo δημιούργησε μια in-house ομάδα για τη διαχείριση των
media και των data, με στόχο την ψηφιακή της μετάβαση, προχωρώντας σε νέες προσλήψεις στα τμήματα CRM, digital, data
management, shopper marketing και adtech.
Η Pepsi έχει ως στόχο τη δημιουργία και εφαρμογή μιας νέας στρατηγικής στο κομμάτι του adtech, που θα περιλαμβάνει τη διαχείριση ενός μεγάλου όγκου data. Επικεφαλής της ομάδας θα είναι ο Mike Scafidi, ο οποίος κατέχει τη θέση του διευθυντή στην technology marketing και data strategy. Ο Scafidi προέρχεται από τη Razorfish και ανέλαβε καθήκοντα τον Οκτώβριο του 2018.
Πρόσφατα, η PepsiCo ολοκλήρωσε τη συνεργασία της με την VMLY&R, η οποία διαχειριζόταν τους ψηφιακούς λογαριασμούς για το Gatorade και την Tropicana.
Η Pepsi έχει ως στόχο τη δημιουργία και εφαρμογή μιας νέας στρατηγικής στο κομμάτι του adtech, που θα περιλαμβάνει τη διαχείριση ενός μεγάλου όγκου data. Επικεφαλής της ομάδας θα είναι ο Mike Scafidi, ο οποίος κατέχει τη θέση του διευθυντή στην technology marketing και data strategy. Ο Scafidi προέρχεται από τη Razorfish και ανέλαβε καθήκοντα τον Οκτώβριο του 2018.
Πρόσφατα, η PepsiCo ολοκλήρωσε τη συνεργασία της με την VMLY&R, η οποία διαχειριζόταν τους ψηφιακούς λογαριασμούς για το Gatorade και την Tropicana.